شناسهٔ خبر: 28782855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف 46بسته ده کیلوگرمی تریاک از یک دستگاه پژو پارس

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از کشف چهل و شش بسته ده کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه پژو پارس جاسازی شده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خدابخش روح الامینی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت مشخص گردید قاچاقچیان قصد عبور محموله ی مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت توقف این محموله مواد مخدر صادر و ماموران پلیس اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور بافت به بردسیر نموند.

روح الامینی افزود:پس از مشکوک شدن ماموران پلیس و یک تعقیب و گریز مسلحانه سرانجام ماشین حامل مواد مخدر با شلیک گلوله پلیس متوقف گردید و راننده دستگیر گردید

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: در بازجویی های اولیه  از متهم مشخص گردید، قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال به استان های عمقی کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس در استان کرمان متوقف شدند.

این مقام قضایی افزود: متهم   با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و پرونده جهت تکمیل تحقیقات و شناسائی و دستگیری سایر عوامل مرتبط به شعبه بازپرسی ارجاع گردیده است.

 

نظر شما