شناسهٔ خبر: 28782182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایشگاه دوازدهم گلستان 30میلیارد ریال کتاب فروخت

به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه 73 هزار و 645 عنوان کتاب به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال از سوی 466 ناشر در 259 غرفه در مساحت بیش از 6هزار مترمربع در

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه 73 هزار و 645 عنوان کتاب به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال از سوی 466 ناشر در 259 غرفه در مساحت بیش از 6هزار مترمربع در معرض دید و خرید علاقمندان قرار گرفته بود.
نمایشگاه کتاب گلستان از 18 تا 23 مهرماه در 2 نوبت صبح و عصر میزبان علاقمندان بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه بیش از هشت میلیارد ریال بن تخفیف از سوی بانک عامل به صورت اینترنتی و حضوری توزیع شد.
به گفته عادله کشمیری، تخفیف این نمایشگاه 30 درصد شامل 20 درصد بن و 10 درصد از سوی ناشرین بود.
وی اظهار داشت: بن تخفیف نمایشگاه یازدهم استان 6 میلیارد ریال بود، اما امسال 6 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش بینی شد که به علت استقبال مردم در روز چهارم با موافقت معاونت مربوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هشت میلیارد ریال افزایش یافت.
کشمیری اضافه کرد: از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان حدود یکصد هزار نفر بازدید کردند.
به گزارش ایرنا در ساعات پایانی نمایشگاه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ازغرفه های عرضه کتاب های فرهنگی، مذهبی و سیاسی بازدید کرد.
امام جمعه گرگان، نمایشگاه کتاب را گلستانی از انواع گل ها با سلیقه های گوناگون بیان کرد که پیوند دهنده نسل های مختلف جامعه نیز است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: هر چه پیوند این جوامع و نسل های مختلف با یکدیگر بیشتر باشد، نشانه رشد و ارتقاء جامعه خواهد بود.
3014/1648
انتهای پیام

نظر شما