شناسهٔ خبر: 28782166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

روزنامه عبری:

مقامات اسرائیلی فقط تهدید می کنند/ ناتوانی در بازداشت مجری عملیات برکان 8 روزه شد

روزنامه « یدیعوت آحرونوت» سیاست اسرائیل را در برخورد با وضعیت نوار غزه، سیاست سرگردانی توصیف کرد و گفت: بسیاری از رهبران اسرائیلی فقط تهدید می کنند بدون آنکه این تهدیدات را اجرایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از عربی 21، روزنامه اسرائیلی « یدیعوت آحرونوت» سیاست اسرائیل را در برخورد با وضعیت نوار غزه، سیاست سرگردانی توصیف کرد و گفت: بسیاری از مقامات اسرائیلی فقط تهدید می کنند بدون آنکه این تهدیدات را اجرایی کنند.

 

این روزنامه عبری زبان در سرمقاله دیروز دوشنبه که به قلم «یوسی یهوشع» تحلیلگر نظامی نوشته شده بود گزارش داد: سیاست اسرائیل درمنطقه جنوب، سیاست نگران کننده و سرگردانی است و اساس مشکل نیز تهدیدات اسرائیل است که توخالی است و هیچ پایه و اساسی ندارد.

 

در این گزارش اشاره شده که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل یک بار صبح یکشنبه جنبش حماس را با این سخن تهدید کرد که به لحظه ای رسیده ایم که باید ضربه سختی را به حماس وارد کنیم اما در شب همان روز اعضای کابینه به منظور حصول توافق آتش بس با حماس تا فرصتی یک هفته ای به این جنبش می دهد.

 

این روزنامه صهیونیستی در این گزارش خود همچنین ذکر کرد: کسی که واقعا قصد دارد پاسخ به حماس را دهد باید با دنبال کردن اهداف خود به او حمله کند و نباید در صبح روز یکشنبه تهدید کند و در شب همان روز از این موضع خود عقب نشینی می کند.

 

این روزنامه عبری زبان در گزارش خود به اوضاع کرانه باختری وعملیات برکان نیز اشاره کرد و گفت: طی هشت روز گذشته نتیجه مثبتی برای دست یابی به «اشرف نعالوه» مجری عملیات برکان حاصل نشده است. «اشرف نعالوه» نیز آزادانه می گردد و سرویس های اطلاعاتی و ارتش اسرائیل نیز موفق به دستگیری و یا کشتن او نشده اند.

 

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در دستگیری مجری عملیات برکان در کرانه باختری که تقریبا ده روز گذشته صورت گرفته بود گفت: کرانه باختری، تحت کنترل امنیتی خوبی است به طوری که کسی نمی تواند از این منطقه فرار کند و قطعا در یک زمان کوتاهی مجری عملیات برکان دستگیر خواهد شد اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

 

انتهای پیام/الف/22

نظر شما