شناسهٔ خبر: 28782157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی:

بازی موش و گربه در نوار غزه هیچ سودی ندارد/تنش‌ها در مرز غزه هر روز بیشتر می‌شود

نفتالی بنت اذعان کرد: تظاهرکنندگان برای درهم شکستن حصارها می آیند و بمب های انفجاری قرار می دهند و به نوار غزه بازمی گردند. همچنین بالن ها و بادبادک های آتش زا پرتاب می کنند و با این اقدام شهروندان ما را تهدید می کنند..از این رو سیاست موش و گربه در برخورد با این قضایا نتیجه نخواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از فلسطین الان، نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی گفت: بازی موش و گربه در نوار غزه هیچ نفعی نخواهد داشت.

 

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی سیاست افزایش محدوده صید و کاهش مجدد آن و ممانعت از ورود سوخت و ورود مجدد آن را به سیاست موش و گربه تشبیه کرد.

 

نفتالی بنت در نشست مطبوعاتی روزنامه «معاریو» دیروز دوشنبه مدعی شد: هر کسی که برای آسیب رساندن به اسرائیلی ها تلاش می کند باید کشته شود. به جای بازی موش و گربه نیز کسانی را که قصد کشتن ما را دارند باید کشت و هرجوان فلسطینی که از مرزهای غزه عبور می کند زنده نخواهد برگشت.

 

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی همچنین اشاره کرد: طی این روزها، وخامت در مرزهای نوار غزه، هر روز بالا می گیرد.

 

بنت در ادامه سخنان خود اذعان کرد: تظاهرکنندگان برای درهم شکستن حصارها می آیند و بمب های انفجاری قرار می دهند و به نوار غزه بازمی گردند. همچنین بالن ها و بادبادک های آتش زا پرتاب می کنند و با این اقدام هم وطنان ما را تهدید می کنند...از این رو سیاست موش و گربه در برخورد با این قضایا نتیجه نخواهد داد.

 

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با ایجاد هرگونه دولت فلسطینی که خلع سلاح شده باشد یا نه و همینطور نسبت به اینکه اسرائیل بخواهد یک متر زمین به فلسطینی ها واگذار کند، مخالفت کرد و گفت: این اتفاق نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام/الف/22

نظر شما