شناسهٔ خبر: 28782145 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار سنایی‌راد در گفت‌وگو با میزان:

بعید است اروپا و آمریکا در مقابل جنایت‌های سعودی‌ها بایستند

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: سعودی‌ها امروز به جایی رسیده‌اند که در برخی مواقع مقابل مخالفت‌های اروپا با اقدامات‌شان، تهدید به خروج سرمایه‌هایشان از کشورهای اروپایی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

سردار «رسول سنایی‌راد» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه سابقه سیاه آل‌سعود در زمینه تروریسم به ابتدای تشکیل این رژیم برمی‌گردد، گفت: حکومت آل سعود از ابتدا به پشتوانه تفکر وهابی‌گری و سلفی‌گری با خونریزی و جنابت کار خود را در پیش گرفت.

وی افزود: حمایت علنی آل‌سعود از جریان‌های تروریسم تکفیری طی سالیان گذشته، منجر به بروز فجایعی شد که روی نازی‌ها را هم سفید کرد اما از آنجا که این رژیم متحد آمریکا و برخی از کشورهای غربی است و بر دلارهای نفتی‌اش اتکا دارد، همواره جنایت‌هایش را با پول پوشانده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: سعودی‌ها امروز به جایی رسیده‌اند که در برخی مواقع مقابل مخالفت‌های اروپا با اقدامات‌شان، تهدید به خروج سرمایه‌هایشان از کشورهای اروپایی می‌کنند.

سردار سنایی‌راد همچنین گفت: ربایش سعد حریری، حمله به یمن و اشغال کشور همسایه و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه و در همین اواخر کشتن یک مخالف سیاسی در خاک یک کشور دیگر، بخشی از اقدامات نسنجیده و جنایات آل‌سعود در ماه‌ها و سال‌های اخیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه‌ای که در ذهن همگان وجود دارد، بعید است که اروپا و آمریکا در مقابل جنایت‌های سعودی‌ها بایستند.

انتهای پیام/

نظر شما