شناسهٔ خبر: 28781971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رحمانی فضلی:

واقعیت اقتصادی کشور باید به مردم گفته شود

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشورگفت: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه سومین جلسه این ستاد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین جلسه اصلی در حالی برگزار شد که خوشبختانه حضور همه دوستان با انگیزه و علاقه بود و تکالیف جلسات قبل که شامل آئین نامه ها، دستورالعمل ها و سیاست ها در این جلسه بررسی شد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه ۴ کارگروه شامل کارگروه حقوقی و قضایی در جلسه امشب اضافه شده است، گفت: مسئولین کارگروه ها هم مشخص شدند و قرار شد که کارگروه ها هفته ی یکبار حداقل تشکیل شود، ضمن اینکه این کارگروه ها در حوزه شناسایی جریان های خبری، اطلاع رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم می باشد را پاسخ می دهند، به این دلیل که مردم نیازمند اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی بوده و دستگاه های مختلف اجرایی مسئول پاسخگویی این نیاز ها و مطالبات شدند.

رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتماً به این نیاز ها و مطالبات پاسخ دهند، ضمن اینکه مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢۵ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه خود داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل بتوانندبا مردم در تماس باشند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه ای خودمان را در حوزه ایجابی به گونه ای هدایت کنیم که زمینه ابهام زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه ها در مدت سه هفته ساختار ها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است که امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهاد ها و راهکار ها نگاه ها و نظرات نو از سوی رسانه ها مطرح شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و اقتصادی کشور، افزود: امیدمادر این کار ان است است که به کمک رسانه های داخلی اعم از سایت ها، روزنامه ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال های پیام رسان ها و علل خصوص صداوسیما در کنار دستگاه هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند، مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.

رحمانی فضلی در پایان یادآورشد:ما معتقد هستیم که اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آن ها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما