شناسهٔ خبر: 28779431 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد +تصویر

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار تصاویری از حضور خود در همایش تجلیل از نابینایان در روز عصای سفید نکاتی را درباره این گروه از افراد جامعه بیان کرد.

صاحب‌خبر -

توجه به نابینایان و  روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی همزمان با روز جهانی عصای سفید با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از حضور در همایش تجلیل از نابینایان خبر داد. در این پست ضمن تجلیل از نابینایان تاکید شده است که تمامی دستگاه های اداری مکلف هستند زندگی نابینایان را تسهیل کنند. در ادامه این پست تاکید شده است که در حرم رضوی مناسب سازی اماکن برای این گروه در دستور کار قرار گرفته است.

در پست منتشر شده صفحه اینستاگرام تولیت آستان قدس رضوی آمده است:

آستان قدس رضوی در همایش تجلیل از روشندلان همزمان با روز جهانی عصای سفید:
بسیاری از #روشندلان چهره‌های فرهیخته هستند و در حوزه کسب علم و دانش به مدارج عالی دست یافته‌اند و در حوزه حفظ #قرآن و #مفاهیم_قرآنی نیز گام‌های بزرگی برداشته‌اند.
همه دستگاه‌های اداری کشور موظفند زندگی #نابینایان را تسهیل کنند.
در #حرم مطهر رضوی مناسب سازی اماکن زیارتی برای همه افراد #ناتوان به ویژه روشندلان در دستور کار قرار دارد و بسیاری از بخش‌ها مناسب سازی شده است

تلاش می‌کنیم تا زمینه تشرف به بارگاه نورانی #حضرت_رضا (ع) برای همه کسانی که دچار #معلولیت_جسمی، کهولت سن و یا #نابینا هستند، تسهیل شود.
مدیریت شهری تسهیل تردد معلولان و نابینایان در اطراف #حرم_مطهر_رضوی را در دستور کار داشته باشند.
توجه به نابینایان و #روز_عصای_سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد بلکه باید با اقداماتی همراه شود.

توجه به نابینایان و روز عصای سفید نباید یک امر تشریفاتی باشد +تصویر

انتهای پیام/

نظر شما