شناسهٔ خبر: 28778927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمد قاسمی زاد: می‌خواهیم با بردن فولاد صدرنشینی لیگ را حفظ کنیم

هافبک تیم پدیده مشهد گفت: فولاد حریف سرسختی است، اما می‌خواهیم با برتری مقابل این تیم صدرنشینی لیگ را حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

محمد قاسمی زاد: می‌خواهیم با بردن فولاد صدرنشینی لیگ را حفظ کنیممحمد قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال پدیده  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیت تیم پدیده مشهد در استانه بازی با فولاد خوزستان بیان کرد: بازی سختی پیش رو داریم و در جام حذفی هم با فولاد خوزستان بازی کردیم. می دانیم فولاد حریف سرسختی است و با برنامه بازی می کند تا با این کار تیم حریف را تحت فشار قرار دهد اما روی نقاط قوت فولاد در تمرینات کار کرده ایم. می خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم و همچنان صدرنشینی لیگ را حفظ کنیم.

قاسمی نژاد درباره قضاوت ضعیف داور دیدار جام حذفی فولاد و پدیده گفت: داوری در بیشتر بازی ها مشکل دارد اما با این وجود توانستیم بازی باخته را برگردانیم. برهمین اساس می خواهیم تمام بازی هایمان روی روال و هدفمند باشد و با ارائه یک بازی هدفمند مقابل فولاد هم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

هافبک تیم پدیده درباره مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: باشگاه مشکلات خودش را دارد و وضعیت تیم تغییری نکرده است. شهردار تنها برای اینکه فعالیت های تیم تعطیل نشود قول هایی داده است اما نمی دانیم آخر این ماجرا به کجا ختم می شود. بی شک این روند به تیم لطمه می زند و تمرکز بازیکنان از بین می رود.

قاسمی نژاد درباره کیفیت پایین زمین‌تمرین تیم پدیده گفت: امکانات مشهد همین است و زمین تمرین دیگری نداریم. اگر هم زمینی وجود داشته باشد به تیم پدیده نمی دهند. با سرد شدن هوا کیفیت زمین پایین تر می آید و امیدواریم به کیفیت آن رسیدگی کنند چراکه با ادامه این روند سطح تمرین تیم هم افت می کند.

بیشتر بخوانید:

گردان بهترین دروازه‌بان /تراکتور برترین‌ها را درو کرد

پارس جنوبی جم ۱ - ۱ پدیده مشهد /بازگشت شاگردان گل محمدی به صدر جدول با تساوی در جم

قاسمی نژاد: چمن ورزشگاه امام رضا ( ع ) خوب نیست/ امیدوارم باشگاه به اعضای تیم پول بدهد

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره شرایط این تیم 

نظر شما