شناسهٔ خبر: 28778362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سعید جلیلی:

باطل‌السحر تمام نقشه‌های قدرت‌های استکباری، ملت ایران است/ دشمنان برای مقابله با مردم ایران باهم متحد شده‌اند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که اگر با توکل به خداوند نترسیم و نگران نباشیم قطعا به پیروزی خواهیم رسید گفت: باطل‌السحر تمام نقشه‌های قدرت‌های استکباری، ملت ایران است که نمی‌ترسد و نگران نیست و با توکل و اعتماد به خداوند پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانش آموز از اجلاسیه‌های کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند گفت: یکی از نکاتی که امروز در صحنه جهانی برای بسیاری از تحلیل‌گران جهانی مطرح است، رفتار مردم ایران بوده که توانسته برای آن‌ها عزت بیاورد و دشمن نیز از ملت ایران عصبانی است.

 
وی افوزد: شاید جواب دشمنان را با برگزاری این‌گونه اجلاسیه‌ها بتوان داد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در دنیا بیش از ۷۰ سال است که قدرت‌های جهانی نظام سلطه را تشکیل داده‌اند و نظام سلطه به واسطه قدرتی که داشته ات، توانسته قوانین و انحصاراتی را داشته باشد.
 
جلیلی افزود: اگر قرار است در دنیا سلاح نباشد، کشورهایی هستند که می‌گویند ما باید سلاح داشته باشیم و ما باید درباره روابط کشورها نظر دهیم که رابطه داشته باشند یا نداشته باشند.
 
وی تصریح کرد: برخی از این قدرت‌ها گاهی با هم اختلافاتی داشته اما گاهی برای مقابله با مردم ایران، باهم متحد شده‌اند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: یکی از نمونه‌ها را می‌توان به دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد.
 
جلیلی افزود: چرا قدرت‌هایی که برخی از آن‌ها، حق وتو داشتند، ۴۰ سال شده که به مؤفقیت نرسیده‌اند؟ این را خودشان می‌گویند و به آن اذعان دارند.
 
وی اظهار کرد: خودشان می‌گویند که ایران در منطقه دارای قدرت، امنیت و پیشرفت است. مدل ایران تکثیر شده و دشمن از این قدرت ناراحت است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چرا دشمن با این همه محاسبه مؤفق نشده و همواره شکست خورده است؟ برای شکست ما هزینه‌های زیادی می‌کنند اما بازهم مؤفق نشدند.
 
جلیلی افزود: دشمنان در محاسبه‌های خود به برگزاری این‌گونه جلسات نپرداخته‌اند. آن‌ها به ایستادگی مردم ما در جنگ نپرداخته‌اند.
 
وی با بیان این‌که از خراسان جنوبی بیش از ۴۰۰ دانش آموز برای دفاع از کشور وارد میدان جنگ شدند اظهار کرد: دشمنان به این‌که از شرق کشور دانش آموزانی برای دفاع به غرب کشور رفتند نپرداختند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احترام به شهدا این است که شهدا را به امروز بیاوریم.
 
جلیلی افزود: اگر شهدا امروز بودند چه می‌کردند؟ بزرگترین پیام قرآن به ما درباره چیست؟
 
وی اضافه کرد: پیام قرآن این است که نسل شهدا را زنده کنیم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا زنده هستد و برای امروز ما پیام دارند. شهدا به کسانی که به آن‌ها ملحق نشده‌اند پیام دارند.
 
جلیلی افزود: دشمن پس از سال‌ها ناکارآمدی، بازهم در حال دشمنی است و این‌که ایران دارای قدرت و اقتدار است را بیان می‌کند و از طرفی با ابزارهای رسانه‌ای خود می‌گوید ایران هیچ مؤفقیتی نداشته است.
 
وی تصریح کرد: اگر ایران مؤفق نبود، پس چرا دشمن این همه عربده‌کشی دارد و می‌خواهد این کشور را نابود کند؟
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن می‌داند که کشور ایران مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد و برای همین عصبانی و ناراحت است.
 
جلیلی افزود: اگر ایران پیشرفتی نداشته پس چرا قصد دارید که به این کشور ضربه بزنید؟
 
وی اظهار کرد: اکنون دشمن پس از ۴۰ سال دنبال گزینه نظامی برای مقابله با ایران نیست و این را خودشان بارها گفته‌اند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که دشمن نگرانی‌های دیگری دارد گفت: امروز دشمن، بر سر بُرد موشک‌های بالستیک ما بهانه دارد و می‌داند که این‌ها، همه، قدرت و مؤفقیت است.
 
جلیلی افزود: دشمن می‌داند چه مؤفقیتی در آینده در انتظار این کشور است.
 
وی اظهار کرد: دشمن اکنون از تراکنش‌های بانکی کشور ما نگران است. اگر ایران کشور ضعیفی است پس چرا از موقعیت آن در منطقه نگران هستید؟
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام شهدا جواب ما را می‌دهد که چرا ما به این همه مؤفقیت رسیده‌ایم. پیام شهدا این است که نترسید و نگران نباشید.
 
جلیلی افزود: باطل‌السحر تمام نقشه‌های قدرت‌های استکباری، ملت ایران است که نمی‌ترسد و نگران نیست و با توکل و اعتماد به خداوند پیش می‌رود.
 
وی اظهار کرد: دشمن نیز از این‌ها نگران است و می‌خواهد عزّت ما را از بین ببرد و برای آن ترس و نگرانی ایجاد کند و گرفتن امید از مردم را در برنامه دارد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن، ملتی که توانسته به این همه مؤفقیت و قدرت برسد را از چه می‌ترساند؟
 
جلیلی افزود: امروز اردوی راهیان‌نور خوب است اما کافی نیست.
 
وی تصریح کرد: باید امروز ببینیم که شهدا چه می‌خواهند و اگر امروز بودند چه می‌کردند؟
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اگر شهدا بودند تفکرشان چه بود؟ نترسیدن و نگران‌نشدن، اقدام شهدا بود. ما باید این‌ها را در نظر داشته باشیم.
 
جلیلی افزود: به جز شهدای جنگ و انقلاب، ۱۷ هزار نفر از مردم ما توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند. دشمن از همه ابزارها استفاده کرده و به نتیجه نرسیده است.
 
وی اظهار کرد: دشمن اکنون نگران است که اگر آخرین حربه خود را از دست بدهد چه خواهد کرد؟
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور ما به مدد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه خود را در ابعاد مختلف پیدا کرده و خواهد کرد.
 
جلیلی افزود: ما دنبال سلاح هسته‌ای نبوده‌ایم و آن را حتی برای دشمن نامشروع می‌دانیم اما دشمن نگران است که ما پس از سال‌ها یک کلاهک هسته‌ای داشته باشیم.
 
وی اظهار کرد: دشمن در جنگ با ما دین و ایمان مردم ما را محاسبه نکرده است و اگر با توکل به خداوند و ایمان نترسیم و نگران نباشیم، قطعا به پیروزی خواهیم رسید.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن از دین و ایمان ما نگران است.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما