شناسهٔ خبر: 28778188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسپانیا 2-3 انگلیس؛ طوفان یک نیمه‌ای سه شیرها، لاروخا را از روی ابرها به زمین برگرداند

مهدی آزادی

یک دیدار فوق العاده تماشایی که ارزش تشکیل لیگ ملت‌های اروپا را بار دیگر نشان داد. انگلیس در یک نیمه اول رویایی با سه گلی که مشخصا روی آنها تمرین شده بود، اسپانیا را در بهت و حیرت فرو برد. در نیمه دوم اسپانیا فشار زیادی روی دروازه پیکفورد وارد کرد اما تنها دو بار به گل رسید تا تیم انریکه که پس از سه برد متوالی روی ابرها سیر می‌کرد برای اولین بار طعم شکست را تجربه کند. سرنوشت گروه حالا کاملا به بازی هفته آخر گره خورده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیم‌های اسپانیا و انگلیس از ساعت  به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میهمان بود که به بردی شیرین دست یافت.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: دوشنبه، 23 مهر 97 برابر با 15 اکتبر 2018

تورنمنت: لیگ ملت‌های اروپا - هفته سوم دور گروهی

گلزنان و دقایق: استرلینگ (15، 37)، رشفورد (30)/ آلکاسر (58)، راموس (98)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب-اصلی-اسپانیا-انگلیس-لیگ-ملت‌های-اروپا

بازی را اسپانیا فوق العاده آغاز کرد و در پنج دقیقه ابتدایی می توانست به دو گل برسد که انگلیس روی واکنش عجیب پیکفورد دروازه اش را بسته نگه داشت. بازی پس از دقایقی به تعادل کشیده شد که انگلیس به زیبایی توسط استرلینگ به گل اول رسید. هر چه از بازی می‌گذشت، مالکیت اسپانیا بیشتر می‌شد اما خبری از خلق موقعیت خطرناک نبود. تا اینکه میهمان در دقیقه 30 روی یک حرکت تمرین شده به گل دوم هم رسید. این بار نوبت رشفورد بود تا دروازه دخیا را باز کند. اسپانیا در بهت بود که گل سوم را هم روی یک همکاری تیمی زیبا از انگلیس دریافت کرد. استرلینگ بریس کرد. نیمه اول با همان سه گل به سود انگلیس خاتمه یافت.

نیمه دوم با ضربه خطرناک آسنسیو شروع شد. توپی که البته راهی کرنر شد. در ادامه یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه اسپانیا رخ داد. جانی پای استرلینگ را لگد کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. انریکه بالاخره آلکاسر را وارد میدان کرد و همین بازیکن در اولین لمس توپش با ضربه سر دروازه انگلیس را باز کرد. در ادامه پیکفورد که به نظر می‌رسید تمرکزش را از دست داده می‌رفت تا گل دوم را تقدیم به اسپانیا کند. حرکت بچه‌گانه و اشتباه او باعث شد تا رودریگو توپ را در مقابل دروازه خالی از او بگیرد اما در صحنه‌ای مشکوک به خطا، رودریگو تعادلش را از دست داد و پیکفورد هم با یک تکل، توپ را به کرنر زد. انریکه و بازیکنان اسپانیا به شدت به اینکه مارسینیاک اعلام پنالتی نکرده معترض بودند. در ادامه اسپانیا نمی‌توانست به جز چند شوت خطرناک از فاصله نسبتا دور، خطر جدی روی دروازه انگلیس ایجاد کند. در حالی که بازی می‌رفت تا با همان نتیجه به پایان برسد، سرخیو راموس روی یک ارسال گل دوم اسپانیا را هم به ثمر رساند اما داور بلافاصله سوت پایان را زد تا انگلیس 2-3 به پیروزی برسد.

شرح گل‌ها

اسپانیا 0-1 انگلیس | رحیم استرلینگ (15) | همکاری زیبای مثلث خط حمله انگلیس. کین به رشفورد و مهاجم منچستریونایتد هم با پاس عمقی زیبا به استرلینگ. ضربه فوق العاده مهاجم منچسترسیتی کار را به زیبایی تمام کرد.

اسپانیا 0-2 انگلیس | مارکوس رشفورد (30) | ضربه تیاگو را پیکفورد به راحتی گرفت و خیلی زود با پاسی بلند، هری کین را در زمین اسپانیا صاحب توپ کرد. پاس عمقی زیبای کین در مصافی تک به تک به رشفورد رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد. 

مارکوس-رشفورد-انگلیس-اسپانیا-لیگ-ملت‌های اروپا

اسپانیا 0-3 انگلیس |‌ رحیم استرلینگ (37) | پاس عمقی بلند بارکلی در پشت خط دفاعی اسپانیا به هری کین رسید تا او هم با یک پاس رو به جلو استرلینگ را در مقابل دروازه خالی قرار داد و گل سوم به راحتی به ثمر رسید.

اسپانیا 1-3 انگلیس | پاکو آلکاسر (58) | کرنر ارسالی آسنسیو را پاکو آلکاسر روی تیر اول با یک ضربه سر فوق العاده زیبا و دقیق وارد دروازه انگلیس کرد. می‌شد به نوعی پیکفورد را هم روی این گل مقصر دانست.

اسپانیا 2-3 انگلیس | سرخیو راموس (98) |‌ توپ در پشت محوطه جریمه انگلیس به سبایوس رسید تا ارسال دقیق او را راموس با ضربه سری زیبا وارد دروازه کند.

ویدئوی خلاصه بازی

 

نظر شما