شناسهٔ خبر: 28777230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

براي موفقيت، بايد واقعيت شرايط اقتصادي را به مردم بگوييم

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - وزير کشور گفت: اگر واقعيت شرايط اقتصادي را به مردم بگوييم و مشارکت جدي آنها را بطلبيم، حتما موفق خواهيم شد.

به گزارش ايرنا، عبدالرضا رحماني فضلي شامگاه دوشنبه پس از پايان سومين جلسه ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران، افزود: سومين جلسه اصلي ستاد را امشب تشکيل داديم. به لطف خدا حضور همه دوستان به صورت جدي و با انگيزه و علاقه بود. تکاليفي که جلسه قبل داده بوديم، مجموعه از آيين نامه ها، دستور العمل ها و سياست ها بود که دستگاه هاي مختلف انجام داده بودند.
وي اظهار داشت: مجموعه اينها بررسي و چهار کار گروه تشکيل شد، با پيشنهادي که اعضا داشتند يک کارگروه حقوقي و قضايي اضافه شد. مسئولين کارگروه ها نيز مشخص و قرار شد که جلسات کارگروه ها هفته اي يک بار برگزار مي شود.
وزير کشور گفت: در شناسايي جريان هاي خبري و اطلاع رساني و شناسايي ابهامات، شبهاتي در ذهن مردم هست که نياز به اطلاعات و اخباري در حوزه اقتصادي براي مردم وجود دارد و اينها را بايد احصا کنيم.
وي خاطر نشان کرد: دستگاه هاي مختلف اجرايي مسئول شدند که حتما به اين نيازها و مطالبات پاسخ دهند و مقرر شد هر دستگاه اجرايي 25 تن از کارشناسان از داخل و از بيرون دستگاه داشته باشند.
وزير کشور تاکيد کرد: براي توضيح مسائل و مشکلاتي که در جامعه وجود دارد و مردم نياز دارند، بايد کارگروه ها با مردم در تماس باشند تا بتوانيم فضاي رسانه اي خودمان را در حوزه ايجابي به گونه اي هدايت که نيازها را رفع کنيم تا زمينه ابهام زايي و زمينه دروغ و شايعه که رسانه هاي خارجي به آن دامن مي زنند، از بين برود.
رحماني فضلي افزود: با تشکيل کارگروه ها، ظرف سه هفته ساختارها مستقر و تکاليف دستگاه ها نيز مشخص مي شوند.
وي تصريح کرد: در جلسات بعد با ارايه پيشنهادات راه حل و نظرات نو به خصوص از طرف رسانه ها اميدواريم که همه رسانه هاي داخلي اعم از کانال هاي رسانه هاي تا روزنامه، نشريات و به خصوص صدا و سيما و بقيه دستگاه هاي که امر اطلاع رساني يا به نوعي ارتباط تريبوني با جامعه دارند، چه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چه ائمه جمعه همه با هم در حوزه اقتصادي مردم را به آرامش دعوت کنند.
وزير کشور تاکيد کرد: بايد در عين پويايي و فعاليت، واقعيت را به مردم بگوييم. اگر واقعيت شرايط اقتصادي را به مردم بگوييم و مشارکت جدي آنها را بطلبيم، حتما موفق خواهيم شد و اين قول را مي دهيم اين مسير را طي کنيم.
شبد**سيام**1751**1379
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما