شناسهٔ خبر: 28776549 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

دستگیری سارقان میلیاردی منازل اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منازل آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید سلیمیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منازل آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای انجام و تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با همکاری تعدادی از کلانتری‌های شهر اصفهان مسؤولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفته و به گشت‌زنی‌های هدفمند و ویژه در سطح شهر پرداختند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با یک کار علمی دقیق و پیچیده فردی که در این سرقت‌ها دست داشت دستگیر و ضمن معرفی دو نفر دیگر از همدستان خود که یکی از آنان زن بود به ۲۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرد که همدستان متهم نیز در عملیات دیگر دستگیر شدند.

 

وی با بیان این که متهمان در طول روز و قبل از ظهر اقدام به سرقت می‌کردند گفت: زنی که در این پرونده دستگیر شده ابتدا زنگ در منازل را به صدا در آورده و وقتی از خالی بودن آن مطمئن می‌شد دو مرد دیگر از دیوار منزل وارد تراس شده وسپس اموال داخل آن شامل طلاجات ، وجه نقد ،ال سی دی ، لب‌تاپ و البسه زنانه و مردانه را به سرقت می‌بردند.

 

سلیمیان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان را ۱۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

 

وی در پایان گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام ترک منازل خود حتماً نسبت به بسته بودن تمامی درها و راه‌های نفوذ دیگر از جمله درهای بالکن خود اطمینان حاصل کرده و در صورت امکان منازل را به دزدگیر، دوربین‌های مداربسته، درهای ضد سرقت و ... مجهز کرده و برروی پنجره‌ها نیز نرده نصب کنند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما