شناسهٔ خبر: 28775325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سولماز عباسی:

شرايط در پيست بوينس آيرس متغير بود و باد مخالف زيادي داشت

مربي تيم روئينگ بانوان كشورمان گفت: كار سختي در انتخاب پاروزن اعزامي به بوينس آيرس داشتيم اما با برگزاري تست انتخابي نهايي هانيه بيداد انتخاب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري برنا، سولماز عباسي مربي تيم ملي روئينگ بانوان كشورمان گفت: شرايط تمريني و آمادگي تيم بسيار خوب بود و رقابت نفرات بسيار نزديك به هم بود و اين موضوع شرايط انتخاب ورزشكار اعزامي به بوينس آيرس را دشوار كرد اما در نهايت با تست هاي انتخابي داخلي بين بچه هاي تيم، هانيه بيداد كه سهميه حضور در بوينس آيرس را كسب كرده بود، موفق شد خودش در بوينس آيرس به مصاف حريفان برود.
وي ادامه داد: تمرينات تيم را در فاز استقامت و مسافت 2000 متر كه استاندارد اين رشته است ادامه داديم و پس از تست انتخابي نهايي فاز تمرينات را به سمت سرعت برديم، چون مسافت مسابقه در بازي‌هاي المپيك جوانان بوينس آيرس در مسافت 500 متر برگزار مي شد. هفته هاي پاياني هانيه بيداد ركورد هاي خوب و رضايت بخشي در پيست درياچه آزادي ثبت مي كرد. بيداد شرايط آمادگي بهتري نسبت به سال گذشته پيدا كرد.
عباسي افزود: شرايط موجود در پيست بوينس آيرس متغير بود و باد مخالف زيادي داشت و كمي شرايط را نامناسب مي كرد. رقابت ها هم در مسافت 500 متر برگزار شد اما در 6 راند ادامه داشت و هانيه در روز 2 بار به مصاف حريفان مي رفت و با وجود شرايط نامناسب آب و هوايي با تمام انگيزه با حريفان خود رقابت مي كرد.
مربي تيم ملي روئينگ بانوان با اشاره به بالا بودن سطح بالاي رقابت گفت: نمايندگان كشور هاي شركت كننده در مسابقات قهرماني جهان چك نتايج و تجربه بسيار خوبي به دست آوردند. با اين كه ما به دليل شرايط اقتصادي نتوانستيم از تجربه حضور در مسابقات چك استفاده كنيم، هانيه با رقابت و پارو زني در كنار ورزشكاران قهرمان جهان نگاه حرفه اي تري پيدا كرده و علاوه بر اين قرار گرفتن در شرايط، جو دوستانه و فرهنگي كمپ بوينس آيرس كه هدف اصلي بازي‌هاي المپيك جوانان است نتايج بسيار مثبتي در بچه ها و آينده آن‌ها ايجاد كرده است.

نظر شما