شناسهٔ خبر: 28774952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

مراکز جهادکشاورزی هرمزگان به سمت فعالیت های علمی حرکت کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان ضمن سرکشی از مراکز جهادکشاورزی قلعه قاضی، تخت، شمیل و تیرور با کارشناسان این مراکز نیز نشست داشته و در جریان آخرین وضعیت کشاورزی در این مناطق قرار گرفت.

وی در مرکز جهادکشاورزی قلعه قاضی با تاکید بر اینکه مراکز جهادکشاورزی به سمت فعالیت های علمی حرکت کنند، افزود: مراکز جهادکشاورزی فقط به ارائه کارهای خدماتی به کشاورزان اکتفا نکنند و به انجام فعالیت های علمی با کمک مروجین سازمان جهادکشاورزی اقدام کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در همین زمینه اظهار کرد: فعالیت‌های خدماتی مراکز جهادکشاورزی به مرور زمان و برنامه ریزی توسط نظام مهندسی و نظام صنفی کشاورزی انجام گیرد.

وی به توزیع سوخت بر اساس عملکرد و به صورت واقعی بین کشاورزان تاکید کرد و گفت: آبیاری مزارع بر اساس برنامه و میزان نیاز زمین های زراعی و باغی به کشاورزان آموزش داده شود.

باقرزاده خاطرنشان کرد: توزیع نهاده های دام بر اساس اولویت و بنا به تشخیص و تایید مراکز صورت گیرد.

وی در بازدید مرکز جهادکشاورزی تخت به سوق دادن کشاورزان منطقه به سمت کشت در فضای بسته و گلخانه ای تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با حضور در جمع اعضا و عوامل اجرایی طرح یکپارچه‌سازی نخل کاران و تجمیع اراضی دهستان شمیل، گفت: یکپارچه سازی و تجمیع اراضی یکی از راهکارهای مناسب جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر دولت به کشاورزان منطقه است.

گفتنی است؛ در این روز مهندس باقرزاده ضمن حضور در مراکز جهادکشاورزی قلعه قاضی، تخت، شمیل و تیرور با حضور در دفتر مشاور طرح شبکه آبیاری تحت فشار 3 هزار 200 هکتاری شاخه شمالی دشت میناب در جریان آخرین پیشرفت های این فعالیت نیز قرار گرفت.

نظر شما