شناسهٔ خبر: 28771969 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات های هوشمند امارات متحده عربی تا اعتراض تیم کوک به دولت استرالیا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دو کمپانی زیرمجموعه هیوندای موتورز یعنی گروه های خودروسازی هیوندای و کیا پرونده ثبت اختراع «ستون A »نامرئی خود را به شکل رسمی رونمایی کردند.م.شروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت پالم یک محصول جدید و عجیب و غریب را رونمایی کرده که اگرچه درست مثل یک آیفون کوچک شده است، اما واقعا آیفون نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماجرای ناپدید شدن و قتل احتمالی جمال خاشقچی هر روز ابعادی تازه و تبعاتی پررنگ تر پیدا می کند. اکنون نوبت به سافت بانک رسیده که به این ماجرا واکنش نشان دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل به شدت نصبت به درخواست دولت استرالیا در مورد افشای اطلاعات کاربران و به عبارتی نقض حریم خصوصی آنان واکنش نشان داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی پورشه قصد دارد خط تولید خودرو الکتریکی  جدیدش موسوم به تایکان را هرچه زودتر توسعه داده و به تولید انبوه برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل یک هزار ساعت هوشمند خود را به گروهی مطالعاتی هدیه داد. این گروه قصد دارند با کمک تکنولوژی ساعت هوشمند اپل وضعیت تغذیه افراد را تحت بررسی قرار دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

امارات متحده عربی قصد دارد از روبات های هوشمند به جای عروسک یا عامل انسانی برای تشخیص سطح ایمنی خودروها استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جک ما؛موسس شرکت علی بابا اعلام کرده که قصد دارد سرمایه گذاری هایی گسترده در چین انجام دهد. بر اساس گفته های جک ما قرار است این سرمایه گذاری با هدف توسعه تکنولوژی انجام شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما