شناسهٔ خبر: 28769447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

با توجه به کسب ۳ طلا و ۱ نقره در تکواندو؛

کاروان ایران رکورد مدال آوری در بازی های المپیک جوانان را شکست

صاحب‌خبر -

با توجه به کسب ۳ طلا و ۱ نقره در تکواندو؛
کاروان ایران رکورد مدال آوری در بازی های المپیک جوانان را شکست



شناسه خبر: 88758   جمعه 20 مهر 1397 - 14:46

کاروان ورزشی کشورمان در حالی ششمین روز از سومین دوره بازی های المپیک جوانان در "بوینس آیرس" آرژانتتین را پشت سر می گذراند که با توجه به کسب ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره در تکواندو تا اینجای کار رکورد مدال آوری دور‌ قبل(از نظر رنکینگ و کیفیت مدال المپیک) شکست.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ این رکوردشکنب در حالی است که رشته های مدال آوری همچون کشتی، وزنه برداری و کاراته که بخت کسب مدال طلا و سایر رشته ها که شانس مدال آوری دارند هنوز رقابت های خود را در این میدان بزرگ آغاز نکرده اند.

در اولین دوره بازی های المپیک جوانان سال ۲۰۱۰ کاروان اعزامی ایران ۲ مدال طلا،‌ ۲ مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرده بود و در دومین دوره این رویداد که سال ۲۰۱۴ در نانجینگ چین برگزار شده بود ایران با ۳ طلا و ۳ برنز به کار خود خاتمه داد.

این در حالی است در ششمین روز بازی های المپیک جوانان ٢٠١٨ - آرژانتین، ایران تنها در تکواندو ۳ طلا و یک نقره کسب کرده و امید می رود با افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کشورمان رکورد مدال های ایران هم از نظر کیفی و هم کمی در بازی های المپیک جوانان نسبت به دوره های قبل شکسته شود.



نظر شما