شناسهٔ خبر: 28766886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واقعیت اقتصادی کشور باید به مردم گفته شود

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشورگفت: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

واقعیت اقتصادی کشور باید به مردم گفته شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه سومین جلسه این ستاد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین جلسه اصلی در حالی برگزار شد که خوشبختانه حضور همه دوستان با انگیزه و علاقه بود و تکالیف جلسات قبل که شامل آئین نامه ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها در این جلسه بررسی شد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با بیان اینکه ۴ کارگروه شامل کارگروه حقوقی و قضایی در جلسه امشب اضافه شده است، گفت: مسئولین کارگروه‌ها هم مشخص شدند و قرار شد که کارگروه‌ها هفته‌ی یکبار حداقل تشکیل شود، ضمن اینکه این کارگروه‌ها در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم می‌باشد را پاسخ می‌دهند، به این دلیل که مردم نیازمند اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی بوده و دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول پاسخگویی این نیاز‌ها و مطالبات شدند.

رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتماً به این نیاز‌ها و مطالبات پاسخ دهند، ضمن اینکه مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢۵ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه خود داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل بتوانندبا مردم در تماس باشند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی به‌گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام‌زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌ها در مدت سه هفته ساختار‌ها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است که امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و اقتصادی کشور، افزود: امید ما در این کار آن است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت‌ها، روزنامه‌ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام‌رسان‌ها و به خصوص صداوسیما در کنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند، مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.

رحمانی فضلی در پایان یادآورشد:ما معتقد هستیم که اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشارکت جدی آن‌ها را بطلبیم، حتماً با موفقیت روبه رو خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما