شناسهٔ خبر: 28765570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ترامپ با پارس کردن به طوایف بدوی آل‌سعود و آل‌نهیان، هر از چندی میلیاردها دلار امتیاز می‌گیرد و بر آنان منت می‌گذارد که امنیت‌شان را تضمین می‌کند، ولی به کوری وی و نوکرانش جمهوری اسلامی کشوری است که فقط به یاری خدا و در نتیجه پایمردی شهیدان و ملت در امنیت کامل به سر می‌برد.
8455---0912
* خداوند به حق سرور و سالار شهیدان، قمر بنی هاشم، زینب کبری علیهم‌السلام سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر ملت‌های مستضعف حفظ کند و پرچم این انقلاب اسلامی را ان‌شاءالله معظم‌له به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت(عج) بسپارد. کسانی که مطیع رهبری نیستند یعنی یا عقبند یا جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند، در گمراهی و ضلالت به سر می‌برند.
3949---0912 و 2501---0933 و 6960---0936
* بعضی‌ها با رفتارشان طوری وانمود می‌کنند که انتهای هر راهی غیر از کرنش درباره زیاده‌خواهی‌های غرب بن‌بست خواهد بود. بله مسبب بسیاری از مشکلات، همین کسانی هستند که برجام را تنها راه پیشرفت کشور می‌دانستند.
6172---021
* بعد از پایان جنگ تحمیلی متأسفانه دولت‌ها نگاهشان برای حل مشکلات ناشی از خرابی‌های رژیم گذشته و جنگ تحمیلی به جای توجه به داخل، به خارج دوخته شد و کم‌کم نیروهای جهادی از صحنه قدرت کنار گذاشته شدند و نتیجه‌اش شد شکل‌گیری یک طبقه سیاسی رانت خوار که در سال 78 و 88 فتنه آفریدند.
وحیدی
* پنج سال است (دولت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب شعار می‌دهد که اقدام متناسب و متقابل می‌کنیم! اما در عمل جز وادادگی و عقب‌نشینی و جری کردن دشمن چیزی ندیدیم؟! دشمنان هم از این ضعف دولت با دمش گردو می‌شکند!
7956---0935
* چرا دولت ایران اقدام به بازداشت یکی از دیپلمات‌های آلمانی به جرم فروش تسلیحات شیمیایی کشور آلمان به صدام در دوران جنگ تحمیلی نمی‌کند؟
4070---0918
* آقای علی رضا بهشتی گفته مشکل کشور در این است که کارنابلدها مسئولیت گرفته‌اند. عرض می‌کنیم خود کرده را تدبیر نیست. وضعیت به وجود آمده حاصل حمایت‌های امثال ایشان از دولتی با چنین مدیرانی است. چرا نمی‌خواهند عواقب کارهای خود را بپذیرند و حالت طلبکار به خود گرفته‌اند.
3104---0912
* وادادگی بعضی از مسئولان و مدیران در برابر غرب به گونه‌ای است که هر جام زهری که بیگانگان به آنها می‌دهند با افتخار سرمی‌کشند و به این کار خود افتخار نیز می‌کنند.
3528---0919
* آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تهران عنوان کرده پیامبر اسلام هم نسبت به آینده علم غیب نداشت و با این بیان درصدد توجیه خطاهای دولت خود برآمده است. چرا هر از چندگاه به زندگی ائمه معصومین ورود غیرعالمانه کرده و با کج‌سلیقگی تمام و برداشت غلط ایجاد شبهه می‌کنند.
8018---0914
* لیست امید در مجلس با تصویب CFT موافق بوده‌اند. البته از لیستی که به گفته برخی اصلاح‌طلبان با دریافت مبلغی از متقاضی، تنظیم شده است بهتر از این را نمی‌توان انتظار داشت که همانند طوطی هرچه را که می‌گویند «تکرار» و تکرار کند.
3297---013
* از کیهان انتقاد و شکایت می‌شود به این دلیل که به مردم آگاهی می‌دهد و از منافع آنان دفاع می‌کند. وقتی که کیهان را مطالعه می‌کنم زبان و فرهنگ ملی خودم را مطالعه می‌کنم.
3710---0919
* دولت تا چند ماه قبل برای سفرهای خارجی تفریحی ارز مسافرتی به مسافرین می‌داد اما با نزدیک شدن به مراسم اربعین اعطای ارز مسافرتی به مسافرین خارج از کشور را دیگر ادامه نداد. دولت می‌توانست با توجه به استقبال مردم از راهپیمایی اربعین شرایط شایسته‌تری را برای مردم ایران فراهم آورد.
2458---0912
* آقای ظریف وجود ده‌ها سال سابقه فعالیت دیپلماتیک چگونه از روی سادگی استدلالی مثل گرفتن بهانه تهدید از دست آمریکا مطرح می‌کند و کشور خود را زیر بار فشارهای متعدد و پرداخت خسارت‌های سنگین می‌برد.
6858---0919 و 2907---0912
* از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) که از پشت تریبون نماز عبادی و سیاسی جمعه که حرف دل مردم را به گوش مسئولان رساند کمال تشکر را دارم. رئیس مجلس و نمایندگانی که مدعی‌اند مردم خسته‌اند چرا یک نظرسنجی نمی‌کنند تا ببینند مردم از نظام خسته‌اند یا از مسئولان بی‌کفایت؟! چرا رای‌گیری را به صورت شفاف برگزار نکردید تا مردم هم از نمایندگان مورد رضایت خود حمایت کنند؟!
9590---0914
* راه ارتباط با سردار سعید قاسمی را بلد نیستم ولی از طریق روزنامه شما به ایشان عرض می‌کنم، هرچند لیاقت همجواری شما را ندارم ولی بارها از خداوند برای شما آرزوی موفقیت کرده‌ام که همچون دوران دفاع مقدس به مردم محروم کرمانشاه و کردستان و زلزله‌زدگان خدمت می‌کنید. اجرتان با سرور و سالار شهیدان.
بهبودی- تهران
* وضعیت پرونده توتال و محاکمه مرتبطین از جمله مهدی هاشمی و خسارت‌های وارده و احکام متهمین به کجا انجامید؟! از مسئولان دستگاه قضایی درخواست اطلاع‌رسانی و اعلام احکام صادره را دارم!
طورانی- جانباز
* با توجه به عدم نظارت و کنترل با پدیده رشد قارچ‌گونه خیریه‌های خلق‌الساعه در جامعه مواجه هستیم. یک نمونه آن جمع‌آوری پول توسط سلبریتی‌هاست که به اسم کمک به زلزله‌زدگان کمک‌های مردمی را به جیب زده‌اند و بعضی از آنان با این پول‌ها بدهکاری میلیاردی خود را با بانک تسویه کرده‌اند.
1479---0933
* 6 سال قبل جزو 8 کشور فضایی و 8 قدرت هسته‌ای جهان بودیم. فراموش نمی‌کنیم که آن سال‌ها موجود زنده به فضا فرستادیم ولی در این دولت باید دنبال یک قوطی رب باشیم.
6128---0936
* سه کیلو رب گوجه، مساوی یارانه یک ماه یک نفر است ولی برخی دولتمردان برای پرداخت همین 45 هزار تومان عزا می‌گیرند و جالب اینکه با وجود تصویب مجلس یارانه برخی از افراد متمول و حقوق‌بگیران نجومی را هم قطع نمی‌کنند !ولی ‌FATF را 2 سال قبل از تصویب مجلس اجرا کردند!
9554---0901
* بمباران دو بیمارستان و اتوبوس‌های حامل مردم مظلوم یمن توسط عربستان خوی درندگی آل‌سعود را ثابت می‌کند و اینکه این خانواده جنایتکار در باتلاق فرو رفته‌اند و ان‌شاءالله به خواست خداوند نابود خواهند شد.
5411---0918
* به دلیل مشکلات مالی ناشی از هزینه ازدواج فرزندم به صورت اینترنتی با مدیرکل بنیاد جانبازان و ایثارگران استان تهران مکاتبه و درخواست وام ضروری نمودم بعد از مدتی پیامکی برایم ارسال شد که به منطقه محل خود مراجعه نمائید. به بنیاد منطقه خود (منطقه 15) رفتم و درخواست خود را ارایه کردم. در پاسخ گفتند: چنین درخواست‌هایی بی‌شمارند حتی از دفتر رهبری و ریاست جمهوری هم می‌آید ولی چون زیادند ما هم همه را بایگانی می‌کنیم! این شد دولت پاسخگو؟!
علی ساریخانی- جانباز
* بیماری سرطان ریه دارم و مبلغ زیادی بابت شیمی‌درمانی پرداخت می‌کنم، از نظر معیشتی هم اوضاع مطلوبی ندارم در کنار این اندک موارد از انبوه مشکلاتم مدت یک سال و نیم است یارانه‌ام را دولت قطع کرده است و به هر جا مراجعه می‌کنم پاسخی دریافت نکرده‌ام!
3461---026

نظر شما