شناسهٔ خبر: 28764746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رزمایش شرایط اضطراری در انبار نفت اردبیل

رزمایش شرایط اضطراری با دو سناریوی آتش سوزی در سکوی بارگیری فرآورده های نفتی ویکی از مخازن بنزین پیش از ظهر امروز در انبار نفت اردبیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 رزمایش شرایط اضطراری در انبار نفت اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل, مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل هدف از این رزمایش را هماهنگی هر چه بیشتر نیروهای امداد و نجات این شرکت با سازمانهای امدادی استان بیان کرد و گفت دراین مانور نیروهای آتش نشانی شهرداری اردبیل،‌ هلال احمر، فوریتهای پزشکی و نیروهای نظامی و انتظامی مشارکت داشتند.

مدنی افزود این رزمایش بصورت سالانه برگزار می شود تا علاوه بر حفظ آمادگی و هماهنگی نیروهای امدادی تجهیزات نیز تست شده و نقاط ضعف مشخص شود.
وی گفت نمایندگانی از شرکت های پخش فرآورده های نفتی استانهای زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی بعنوان استانهای معین دراین رزمایش حضور داشتند تا هماهنگی های لازم برای مقابله با هرگونه شرایط بحرانی بصورت عملی تمرین شود.
رضایی رییس تاسیسات و عملیات انبار نفت اردبیل هم گفت خوشبختانه از بدو تاسیس در سال 86 تا به امروز هیچ حادثه و سانحه ای در انبار نفت اردبیل رخ نداده و تمامی سیستم های هشدار و امنیت دراین مجموعه مدرن و بروز هستند تا از بروز هر گونه مشکل پیشگیری شود.

 

نظر شما