شناسهٔ خبر: 28763466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

توضیح کی روش درباره دلایل ناکامی‌اش در رئال مادرید

کارلوس کی‌روش درباره دوران ناکام خودش در تیم فوتبال رئال مادرید توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، کارلوس کی‌روش در مصاحبه با روزنامه پرتغالی «تریبونا اکسپرسو» توضیحات مفصلی درباره دلایل دوران ناکامی‌اش در رئال مادرید داد.

 سرمربی تیم ملی کشورمان اظهاراتش را با این جملات شروع کرد: رئال مادرید برای پروژه بزرگ خودش سراغ من آمد و چون صداقت را در گفتارشان دیدم، شرایط را پذیرفتم. وقتی از رئال مادرید پیشنهاد دریافت می‌کنید، اول جواب مثبت می‌دهید و سپس فکر می‌کنید! آن زمان، رئالی‌ها بیش‌تر  بازیکن می‌فروختند، نه اینکه بازیکن بخرند. هدف باشگاه کاهش بدهی‌ها بود. 6 ستاره  در خط میانی و حمله بودند و امثال پاوون  در خط دفاعی حضور داشتند. من در بدو ورود 2 بازیکن کلیدی به نام‌های مک‌منمن و ماکلله را از دست دادم.

 کی‌روش در ادامه افرود:  مورینس بدون اطلاع من به موناکو قرض داده شد و این موضوع را در نهایت فقط از زبان خودش شنیدم.
 فکر کردم حداقل هنوز ماکلله  را دارم و می توانم ایوان الگرا را به مرکز خط دفاعی بفرستم؛ جایی که او خوب کار کرده بود اما کمی بعد ماکلله  به چلسی رفت زیرا اگر می‌ماند، سود مالی برای باشگاه نداشت!  بکام می‌توانست در خط میانی بازی کند. پست بکام، هافبک راست بود اما وقتی به رئال مادرید پیوست، آن پست توسط فیگو پر شده بود.مشکلات دیگری هم وجود داشت. مادرید، گابریل میلیتو را خریده بود تا جانشین فرناندو هیرو  کند؛ کاپیتانی که 2  روز بعد از قهرمانی در لیگ، بازیکن آزاد اعلام شده بود.
  میلیتو را خریدم. او بعد از پشت سر گذاشتن تست  پزشکی، قرارداد امضا کرد اما بعد از ظهر همه چیز خراب و قرارداد فسخ شد!  توصیه کردم  لوئیسائو و پپه  را بخریم. می‌توانستیم پپه  را با  یک و نیم میلیون یورو بخریم اما چند سال بعد رئال برای او 30 میلیون یورو پرداخت!

 سرمربی پرتغالی در پایان افزود: وقتی در رئال بودم، 3  گناه مرگبار صورت گرفت؛  میلیتو، ماکلله و مورینتس. این3  اشتباه به قیمت  از دست رفتن کار  3، 4  مربی بعد از من و میلیون‌ها یورو در راه بازسازی رئال مادرید تمام شد. البته از دوره حضورم در رئال مادرید پشیمان نیستم. من پاسخ مثبت دادم و اگر به گذشته بازگردم، باز هم همین کار را تکرار می‌کنم.  ایده ترکیب بازیکنان بزرگ با بازیکنان جوان در حال پیشرفت، بد بود.

 

نظر شما