شناسهٔ خبر: 28762564 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قرارداد نمایش 2 فیلم سینمایی بسته شد

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم سینمایی «آستیگمات» و «گرگ بازی» برای نمایش در سینماهای کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تازه‌ترین تصمیمات جلسه امروز (دوشنبه 23 مهر) شورای صنفی نمایش،اظهار داشت: در جلسه امروز قرارداد نمایش فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در گروه باغ کتاب بعد از فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی بسته شد.
در خلاصه داستان آستیگمات آمده است: مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن ، پسر ، عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نوۀ زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.
محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، باران کوثری، نیکی کریمی، بهنوش بختیاری، حسام محمودی، محمد شاکری بازیگران فیلم سینمایی آستیگمات هستند.
فرجی افزود: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «گرگ بازی» ساخته عباس نظام دوست در گروه سینمایی استقلال بعد از «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد ثبت شد.
علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، ژرژ پطروسیان، فهیمه امن زاده، منوچهر زنده دل، محمدرضا مالکی، امیرحسین قدسی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان ‌‌‌‌ «گرگ بازی» آمده است: چند دوست قدیمی یک شب در خانه‌ی موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد...
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ادامه اکران فیلم‌های درحال نمایش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کف فروش بقیه فیلم ها، بالا بود اکران آنها ادامه دارد.
فراهنگ**9246** 1701

نظر شما