شناسهٔ خبر: 28761147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس وضعیت یواخیم آندرسن، مدافع جوان سمپدوریا را زیر نظر دارد

علیرضا نجاتی

یوونتوس مدافعان جوان و بااستعدادی را برای فصل آینده زیر نظر دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با بازنشستگی آندره آ بارتزالی و جدایی احتمالی مهدی بن عطیه در پایان فصل، یوونتوس قصد دارد جهت تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده یک مدافع جوان جذب کند.

به گزارش گل ایتالیا و به نقل از منابع شهر جنوا، یوونتوس به صورت دقیق وضعیت یواخیم آندرسن، مدافع 22 ساله دانمارکی سمپدوریا را زیر نظر گرفته است. آندرسن که سال گذشته از توئنته هلند به سمپدوریا پیوست، سریعا با سری آ تطبیق یافته و در تمام دقایق این فصل برای سمپدوریا به میدان رفته است. سمپدوریا همچنین به لطف عملکرد دفاعی خوب آندرسن در این فصل تنها پنج گل خورده و یکی از بهترین خطوط دفاعی اروپا را داراست.

با این حال، سمپدوریا قصد فروش مدافع آینده دار خود در ژانویه را ندارد و یوونتوس که مشتری اوست، باید تا تابستان 2019 صبر کند. سمپدوریا که با فروش میلان اشکرینیار به اینتر، ثابت کرده که مدافعان خوبی را پرورش می دهد، برای فروش آندرسن نیز مبلغی بالا طلب خواهد کرد. گفتنی است که یوونتوس علاوه بر آندرسن، وضعیت ماتیس ده لیخت، مدافع هلندی آژاکس را نیز زیر نظر دارد اما قیمت این مدافع 19 ساله بسیار بالاست و در این راه رقیب سرسختی چون بارسلونا نیز دارند.

نظر شما