شناسهٔ خبر: 28760373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پاسخ رهبر جهاد اسلامی به تهدیدهای نتانیاهو و لیبرمن

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ علیه نوار غزه پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقابله با هر تجاوز احتمالی دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه ،از جایی آغاز خواهد شد که مقاومت فلسطین در رویارویی با تجاوز نظامی آنها در سال 2014 به پایان رساند.

النخاله در پاسخ به تهدیدهای جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه نوار غزه  گفت: ما با این گونه تهدیدها با جدیت تمام برخورد می کنیم.

وی تمام رزمندگان را به آمادگی کامل برای رویارویی با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم اشغالگر صهیونیستی دعوت کرد. النخاله این نوع تهدیدها را بیانگر نیات و مقاصد تجاوزکارانه دولت تروریسم صهیونیستی برای ادامه جنگ علیه ملت فلسطین دانست.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر تاکید کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر این تهدیدها سر تسلیم فرود نخواهد آورد و از حق خود برای زندگی کوتاه نمی آید و هیچ کسی نیز قادر نیست از طریق محاصره و جنگ این ملت را به تسلیم شدن وادار کند.

وی خاطر نشان کرد مقاومت هرگز جنایت نظامیان صهیونیست در کشتار غیرنظامیان بی دفاع در راهپیمایی های بازگشت و جنایات شهرک نشینان در کرانه باختری اشغالی را نخواهد بخشید و هرگز از حق ملت فلسطین در دادن پاسخ به این جنایات کوتاه نخواهد آمد و پاسخ به آنها همچنان بر روی میز قرار دارد.

 نتانیاهو نخست وزیر و لیبرمن  و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز به بهانه ادامه راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره در شرق غزه تهدید به جنگ جدید علیه غزه کردند، لیبرمن این راهپیمایی ها را سلاح راهبردی دانست که حماس از آن استفاده می کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما