شناسهٔ خبر: 28759791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی میزخدمت فعال غیرحضوری در ادارات

رئیس امور سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در زنجان گفت: میزخدمت فعال غیرحضوری در ادارات راه اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، در جلسه صیانت از حقوق شهروندی رئیس امور سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور از راه اندازی میز خدمت غیر حضوری خبر داد و افزود: این میزعلاوه بر انجام کار های اداری از منزل شامل روابط بین دستگاهی در مورد اعطای مجوزهاست.

خرازی با اشاره به آمار تخلفات اداری در کشور گفت: 81 درصد از تخلفات اداری را آقایان و 19 درصد را خانم ها مرتکب شده اند.

وی هدف و مبنای انقلاب اسلامی را برقراری نظام عادلانه ، سالم سالم و عاری از تبعیض و فساد بود.

شعبانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هم بر پاسخگویی دستگاه ها در چگونگی اجرای حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: با آموزش و آگاهی مردم او استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد می توان حقوق شهروندی را در استان پیاده کرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان هم با اشاره به آمار عملکرد دستگاه های استانی در موضوع حقوق شهروندی گفت: در ارزیابی 53 دستگاه اداری استان در سال 96 میانگین تحقق اهداف در این موضوع بیش از 90 درصد بوده است.

سلطانی اشاره ای هم به وضعیت عملکردی ادارات استان کرد وافزود: دربین سازمان های دارای بیش از 50 نیروی انسانی شرکت آبفا ، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی دانشگاه جامع علمی وکاربردی ، اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی وکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را هم از اداراتی دانست که نیروی انسانی زیر 50 نفر دارند و حائز رتبه برتر شدند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: سنجش عملکرد سازمانها وادارات استان نشان دهنده این است که 78 درصد حسن انتخاب ، 17 درصد انجام وظیفه و5 درصد هم دارای نقص بوده اند.

سلطانی افزود: در این ارزیابی ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیک دارای بالاترین امتیاز و آموزش و توانمند سازی مدیران وکارکنان هم کمترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.

نظر شما