شناسهٔ خبر: 28758503 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سخنگوی کارگروه اکران در گفت‌وگو با فارس:

تخلفی در زمینه اکران «جاده قدیم» صورت نگرفته است/ ثبت قرارداد ۲ فیلم سینمایی

غلامرضا فرجی در پاسخ به اعتراض کارگردان فیلم «جاده قدیم» به معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره نحوه اکران این فیلم گفت: این موضوع در کارگروه اکران بررسی و مشخص شد که هیچگونه تخلفی در مورد اکران فیلم صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره مصوبات امروز این کار گروه گفت: در جلسه امروز دوشنبه ۲۳ مهر ماه، قرارداد فیلم سینمایی «آستیگمات» بعد از فیلم سینمایی «عرق سرد» در سرگروه باغ کتاب ثبت شد. 

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «گرگ‌بازی» بعد از «ماهورا» در سرگروه استقلال به ثبت رسید. در جلسه امروز کف فروش فیلم‌های در حال اکران مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به کف فروش فیلم‌ها مناسب بود، تمام فیلم‌ها می‌توانند به اکران خود در سرگروه‌های سینمایی ادامه دهند. 

سخنگوی کارگروه اکران درباره اعتراض مهدی‌ کرم‌پور کارگردان «سوفی و دیوانه» و منیژه حکمت کارگردان «جاده قدیم» تصریح کرد: موضوع اعتراض آقای کرم‌پور کارگردان فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» مطرح و جمع‌بندی این شد که ما طبق آیین‌نامه کار گروه اکران، این فیلم را تعویض کرده‌ایم. همچنین درباره اعتراض خانم حکمت کارگردان فیلم سینمایی «جاده قدیم»، این موضوع در کارگروه اکران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، نتیجه تمام بررسی‌ها این بود که هیچگونه تخلفی درباره اکران فیلم سینمایی «جاده قدیم» صورت نگرفته است. 

بنابراین گزارش روز گذشته ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که در جلسه امروز موضوع اعتراض منیژه حکمت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام شود. منیژه حکمت نیز باید اسناد و مدارکی را که اثبات‌کننده تخلف در اکران فیلم سینمایی «جاده قدیم» است به کارگروه اکران ارائه می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما