شناسهٔ خبر: 28758459 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

با حمايت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری/

نمایشگاه فناوری جیتکس با حضور شرکت‌های ایرانی خلاق آغاز به کارکرد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با حمايت ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمی و اتاق بازرگاني جمهوري اسلامي ايران، 8 شركت دانش‌بنیان و 23 استارت‌آپ فعال در حوزه دانش‌بنيان،‌خلاق و فناور در نمايشگاه فناوري جيتكس 2018 حضور پيدا كردند.

بنابراین گزارش با حمايت‌هايي كه قبل از برگزاري نمايشگاه جيتكس 2018 از سوي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و ستاد توسعه فناوري اطلاعات، ارتباطات و فضاي مجازي اين معاونت صورت گرفت،‌8 شركت فعال در حوزه دانش‌بنيان و 23 استارت‌آپ ايراني در اين نمايشگاه حضور پيدا كردند.

شایان‌ذکر است در نمايشگاه جيتكس 2018 كه تا 26 مهرماه ادامه خواهد داشت، شركت‌ها و مجموعه‌هايي در حوزه هوش مصنوعي، ‌رايانه، نرم‌افزار، نرم‌افزارهاي تلفن همراه،‌ بازی‌های رايانه‌اي، تلفن‌هاي همراه و زيرساخت و فناوري‌هاي نوين ارتباطي دستاوردهاي جديد خود را به نمايش گذاشته‌اند.

حضور شركت‌هاي ايراني در نمايشگاه جيتكس 2018 فرصتي مناسب براي معرفي شركت‌ها و محصولات دانش‌بنيان و استارت‌آپ‌هاي ايراني در عرصه بين‌المللي در راستاي توليد محصول متناسب با نيازهاي بازارهاي منطقه‌اي و جهاني است.

نظر شما