شناسهٔ خبر: 28754947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سینما هنر و تجربه بابل میزبان دوستداران فیلم‌های اروپایی

فیلم اروپایی تا ۲۷ مهرماه سینمای هنر و تجربه مجتمع سینمایی ارشاد بابل اکران می‏‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد هفته فیلم اروپایی با مشارکت موسسه ملی فرهنگی اتحادیه اروپا در خانه هنرمندان ایران، پردیس گلستان شیراز، پردیس ستاره باران تبریز، پردیس سیتی سنتر اصفهان، تماشاخانه پارس کرمان، پردیس هویزه مشهد و سینمای هنر و تجربه بابل با حضور پانزده فیلم از پانزده کشور اروپایی اتریش، بلغارستان، دانمارک، فنلاند، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، اسلونی، اسپانیا، سوئیس و انگلستان در حال اکران است.

هفته فیلم اروپایی پانزده فیلم در تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، کرمان و بابل به نمایش درمی‎آید.

فیلم‌های پرواز به خانه از اتریش، زندگی‌نامه پساتصویر از لهستان، پسر صوفیا از یونان، درس از بلغارستان، زندگی من به‌عنوان کدو از سوئیس، کارل مارکس جوان از آلمان، آن روز فرا می‌رسد از دانمارک و آن‌سوی امید از فنلاند درهنر و تجربه بابل اکران می‌شود.

پرواز به خانه» محصول سال ۲۰۱۶ اتریش اولین فیلمی است که پس از مراسم افتتاحیه در خانه هنرمندان به نمایش در آمد. این فیلم به کارگردانی میریام اونگر در وین ۱۹۴۵ می‌گذرد و جنگ و ویرانی‌های آن از نگاه کریستین ۹ ساله به تصویر کشیده شد. فیلم برنده چهار جایزه و نامزد سه جایزه در جشنواره‌های کشور اتریش بوده است.

میریام اونگر کارگردانی هشت فیلم و نویسندگی شش اثر را در پرونده کاری خود دارد. کاتارینا ووپپرمن طراح تولید این فیلم مهمان ویژه «هفته فیلم اروپایی» است که در کارگاه‌ها و نشست‌های این هفته فیلم حضور دارد.

انتهای پیام/ا

هفته فیلم اروپایی در هنر و تجربه بابل

برچسب‌ها:

نظر شما