شناسهٔ خبر: 28751905 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی در گفتگو با دانشجو:

اشرافی‌گری آقازاده‌ها گلوی مردم را می‌فشارد/ مردم از مسئولین مطالبه کنند

یک کارشناس مذهبی گفت: کسی که مسلط به قدرت و جایگاه بوده و بر اموال مردم و بیت المال دسترسی دارد نباید آن ها را به نفع شخصی خود استفاده کند زیرا ...

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام بی آزار تهرانی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اشاره به مانور تجمل گرایی برخی آقازاده‌ها در فضای مجازی گفت: عده‌ای در کشور وجود دارند که نمی‌توانند این موضوعات را تبیین کنند. زیرا تجمل گرایی و اشرافی گری یکی از آفات انقلاب و مربوط به طاغوت است. تبعیض مقدمات فحشاء، اشرافی گری، فقر و فساد است.
وی افزود: کسی که با تلاش به جایی رسیده با کسی که بدون تلاش و پارتی به مسئولیتی رسیده باید تبعیض قائل شد. کسی که مسلط به قدرت و جایگاه در کشور بوده و بر اموال مردم و بیت المال دسترسی دارد نباید آن‌ها را به نفع شخصی خود استفاده کند، زیرا این یک جنایت و خیانت است.
حجت الاسلام بی آزار با اشاره به اینکه اگر کسی مسئولیتی در یک جامعه اسلامی به دست گرفته است باید از برخی مسائل و حاشیه‌ای که باعث بدبینی مردم شود دوری کند، مردم کشور در شرایط سخت و بحرانی قرار گرفته اند و مسئولین نباید با تدبیر نامناسب مانند گرفتن مالیات‌های بی دلیل که توسط شهرداری و شورای شهر انجام شده بر مردم فشار بیاورند.
این کارشناس مذهبی در پایان با تاکید اینکه چرا باید گلوی مردم را با گرانی دارو بفشاریم، عنوان داشت: آیا در این شرایط بد اجتماعی سوار شدن ماشین لاکچری و گرفتن مراسم عروسی چندصد میلیونی برخی آقازاده‌ها درست است؟ این آفت با روشن گری مطالبه مردمی حل می‌شود.

نظر شما