شناسهٔ خبر: 28751165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خبر خوش فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید

فدراسیون فوتبال به کرانچار اطمینان خاطر داد که تا زمان برگزاری بازی‌های مقدماتی المپیک در آسیا زمین پژوهشگاه به عنوان زمین تمرینی در اختیار تیم امید قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج هم چنین در نشست دیروز با حمید استیلی به مدیر تیم ملی امید گفت طبیعی است اولویت با تیم ملی باشد اما این بهانه ای نیست که فدراسیون فوتبال به تیم امید کم توجهی کند و همانند گذشته در حد توان به تیم امید کمک خواهد کرد.


در این نشست به حمید استیلی قول داده شد با توجه به مهاجرت تیم ملی به زمین شماره دو کمپ تیم های ملی زمین اولویت استفاده از زمین پژوهشگاه با تیم امید خواهد بود که یکی دو ساعت بعد از این نشست این اتفاق رخ داد و قرار است تیم امید تمرینات دو روز پایانی یعنی امروز و فردا را در زمین پژوهشگاه برگزار کند.


تیم امید روز سه شنبه به تمرینات خود پایان خواهد داد و قرار است آبان ماه اردوی تازه ای داشته باشد. این بار فقط نفرات اصلی به اردوی تیم دعوت می شوند. بازی با تیم عمان در تاریخ 29 آبان هم برنامه ریزی شده است.


جالب اینکه مهدی تاج در نشست با حمید استیلی به این نکته اذعان کرده که مدیریت منابع و امکانات تیم های ملی با فدراسیون فوتبال است و تیم امید می تواند همانند تیم ملی از امکانات پک استفاده کند. منتهی برای استفاده از امکانات پک ابتدا باید درخواست داده شود و تاریخ استفاده از این امکانات همزمان با اردوی تیم ملی نباشد. در این صورت فدراسیون فوتبال از دیگر منابع برای کمک به تیم امید استفاده خواهد کرد.


حرف های مهدی تاج با حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید را آرام کرد و او بعد از این نشست در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشت بر همدلی تیم های ملی تاکید کرد.

نظر شما