شناسهٔ خبر: 28750576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

امنیت و عزت زیر سایه جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر کسی امنیت، عزت، استقلال و حریت و آزادگی می خواهد زیر سایه جمهوری اسلامی است نه زیر سایه منافقان و لیبرال ها و این پیام فرهنگ جهاد و شهادت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های استان که با موضوع کنگره ملی ۳ هزار شهید استان امروز (دوشنبه ۲۳ مهر) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یعنی اینکه گروه اندک، با امکانات کمتر بر گروه کثیر با امکانات بسیار پیروز می شود و حادثه کربلا هم همین امر را شنان می دهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس قلیل بودیم ولی بر کثیر پیروز شدیم و فرهنگ جهاد و شهادت یعنی مغلوب دشمن در ابعاد جنگ مختلف نشدن و دشمن جنگ روانی، اقتصادی، سایسی، دیپلماسی و غیره دارد و ما نباید مغلوب دشمن شویم و در این فرهنگ مرگ به معنای نابودی نبوده بلکه آغاز زندگی است.

 

وی اضافه کرد: فرهنگ جهاد و شهادت به معنای عقب نشینی نکردن از آرمان ها است و کسی که این فرهنگ را دارد بر اصول پایدار است و راه روشن و با سعادت را رها نمی کند و ذلت را نمی پذیرد.

 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یعنی امتحان سخت دادن و از این امتحان ها هراس نداشتن، امروز مشکلاتی که وجود دارد بر اساس نظر کارشناسنان ۲۰ درصد مربوط به ترامپ است و مابقی به خودمان بازمی گردد که بی تدبیری کرده و در کنار مردم نبوده و به خواسته های آنها عمل نکردیم که به واقع سختی ندیدیم در مقابل سختی که مسلمانان صدر اسلام دیدند.

 

وی اعلام کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یعنی در برابر سختی کم نیاوریم و در سختی ها لبیک به ولی زمان بگوییم؛ این فرهنگ یعنی آمادگی همه جانبه از نظر نظامی، اقتصادی و همه ابعاد و فرهنگ جهاد و شهادت به معنای این است قدردان نعمت ها باشیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت الهی است، اگر کسی امنیت، عزت، استقلال و حریت و آزادگی می خواهد زیر سایه جمهوری اسلامی است نه زیر سایه منافقان و لیبرال ها و این پیام فرهنگ جهاد و شهادت است.

 

وی گفت: اگر شهدا نبودند ما نبودیم و انشالله کنگره باشکوهی در استان برگزار کنیم که بازتاب جهانی داشته باشد و این امرنیازمند همدلی، وحدت و استفاده از ظرفیت ها است.

 

در ادامه مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پادزهر تفکر دنیاطلبی، رقابت، سوداندیشی و مسابقه بر سر مادیات زندگی است و این کنگره تذکر و تلنگری است تا به آن گفتمان ایثار و شهادت و دفاع مقدس بازگردیم.

 

«نصرت الله علیرضایی» افزود: تفاوت و تکثر واقعیتی در جامعه ماست و باید صداها و نظرات مختلف را باید بشنویم.

 

وی یادآور شد: ما در تولید محتوا کاستی هایی داریم و باید هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم و فضایی در استان ایجاد کرده و گفتمانی شکل گیرد تا سلسله باورهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در قالب کنگره و بعد و قبل از آن را در جامعه ترویج دهیم.

 

نظر شما