شناسهٔ خبر: 28748077 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مهار آتش سوزی یک ساختمان مسکونی با 13 مصدوم

صاحب‌خبر -

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌استان قزوین از نجات 13 نفر در آتش سوزی ساختمانی آپارتمانی در قزوین و سوختن 9 دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمان خبر داد.

به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ «احمد اشرفی» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد آتش سوزی در خیابان «وحدت» شهرستان «قزوین» بلافاصله به عوامل آتش نشانی، اورژانس، اداره برق و گاز اعلام و واحد گشت خودرویی کلانتری به محل اعزام و در محل حاضر شد.

سرهنگ اشرفی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که بر اثر آتش سوزی پارکینگ ساختمان 9 دستگاه خودرو سواری در آتش سوخته و حریق به سایر طبقات در حال سرایت می‌باشد.در ادامه معاون اجتماعی استان تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد، همشهریان اهالی ساختمان برای نجات جان خود به بالای پشت بام پناه برده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت آتش سوزی، افراد حاضر در پشت بام پس از ساعت‌ها تلاش با کمک پلیس نجات یافته و نیروی‌های امدادی آتش سوزی مهار و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و 13 نفر به دلیل دودگرفتگی به مراکز امدادی اعزام شدند.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از نیروهای پلیس حین کمک‌رسانی مصدوم شد، افزود: علت آتش سوزی و خسارت مالی وارده توسط کارشناسان در حال بررسی است.

نظر شما