شناسهٔ خبر: 28743299 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیسان، تاکسی بدون راننده خود را راه اندازی می‌کند +فیلم

با همکاری نیسان و DeNA سرویس تاکسی‌رانی جدیدی به نام Easy Ride راه اندازی خواهد شد. این یک سرویس حمل و نقل، رباتیک است.

صاحب‌خبر -

نیسان، تاکسی بدون راننده خود را راه اندازی می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودروهای بدون راننده یا خودران، با وسیله‌های حمل و نقلی می‌گویند که برای رانندگی نیاز به راننده ندارند. این خودروها توانایی جا به جایی شما از مکانی که هستید به لوکیشن انتخابیتان را دارند. این وسایل حمل ونقل در حال پیشرفت بسیاری هستند و وظیفه اصلی آنان کم شدن تصادفات جاده‌ای با رانندگی مطمئن است.

نیسان در حال راه اندازی یک سرویس حملونقل با تاکسی‌های بدون راننده است. در این خودروها مکانی که می‌خواهید به آن‌جا بروید تا سرویسی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را توسط تبلتی که در این خودرو تعبیه شده است انتخاب می‌کنید.  نام این سرویس حمل نقل که ثمره همکاری نیسان به DeNA  است، Easy ride می‌باشد.

این سرویس در کشور ژاپن ساخته شده است و انتظار می‌رود اولین آزمایشش نیز در آن شهر انجام شود. در تبلتی که درون خودرو تعبیه شده است مکان‌های پیشنهادی وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن‌ها به آن جا بروید. این مکان‌ها در دسته بندی ‌های مختلف وجود دارند. برای مثال رستوران‌ها و کافه‌ها در یک دسته با هم هستند. یا اماکن تاریخی در دسته مشترک دیگری قرار دارند و به همین ترتیب باقی مکان‌هایی که این سرویس به شما پیشنهاد می‌دهد.

حتی اگر کوپن‌های تخفیف برای بعضی  از این مکان‌ها وجود داشته باشد آن را به شما نشان می‌دهد و اگر بخواهید می‌توانید آن را دانلود و اضافه کنید. آینده این سرویس تاکسی‌رانی بسیار نزدیک تر از آن است که شما فکر می‌کنید. زیرا قرار است طبق برنامه نیسان، این سرویس تاکسی‌رانی تا سال 2020 راه‌ اندازی شود.

در ضمن یکی از بهترین قابلیت‌های این تاکسی، سرویس دهی به چند زبان مختلف می‌باشد. پس نباید نگران استفاده از آن‌ها در ژاپن باشیم. و حتی شما می‌توانید به انتخاب خود آهنگ مورد علاقه خود گوش بدهید. در ادامه فیلمی از این سرویس تاکسی‌رانی در کشور ژاپن را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6694186/8769230?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

تاکسی بدون راننده 

برچسب‌ها:

نظر شما