شناسهٔ خبر: 28740726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بررسی دلایل ناکامی تیم ملی والیبال بدون حضور کادر فنی/ کارشناسانی که بازی‌های تیم ملی را تماشا هم نکرده‌اند!

خبرگزاری میزان- فدراسیون والیبال که این روز‌ها تحت فشار زیادی است در هفته گذشته جلسات کارشناسی را با حضور تعدادی از اهالی والیبال برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. این در حالیست که پیش‌بینی می‌شد این تیم بتواند جزو ۶ تیم برتر پایانی باشد. فدراسیون والیبال که این روز‌ها تحت فشار زیادی است در هفته گذشته جلسات کارشناسی را با حضور تعدادی از اهالی والیبال برگزار کرد. جلساتی که تا الان خروجی آن مشخص نشده، اما نکته مهم این است که در این جلسات هیچ کدام از کادر فنی تیم ملی حضور نداشتند تا با ارائه گزارشی بتوانند وضعیت تیم ملی را در این مسابقات توضیح دهند.

افرادی که قرار است عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی مورد بررسی قرار دهند در وهله اول باید از اتفاقاتی که در بلغارستان رخ داده آگاه شوند، در غیر این صورت چگونه می‌توانند به صورت کارشناسی نظر بدهند.

حتی شنیده شده تعدادی از کسانی که به عنوان کارشناس به فدراسیون دعوت شده‌اند بازی‌های تیم ملی را تماشا هم نکرده‌اند، اما قرار است همین افراد در خصوص این که عملکرد تیم ملی والیبال چگونه بوده نظرات کارشناسی ارائه کنند.

باید دید در نهایت نطرات کارشناسی این افراد تا چه اندازه می‌تواند به فدراسیون والیبال کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما