شناسهٔ خبر: 28740696 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

باقی مانده سموم در مواد غذایی سنجش می شود

علی اسدی پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کیفیت و کمیت غذا مهم است و ما نمی خواهیم غذایی که تحویل جامعه می شود کوچکترین مشکلی داشته باشد.وی وظیفه معاونت

صاحب‌خبر - علی اسدی پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کیفیت و کمیت غذا مهم است و ما نمی خواهیم غذایی که تحویل جامعه می شود کوچکترین مشکلی داشته باشد.
وی وظیفه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان را نظارت بر حفظ کیفیت غذا عنوان کرد و اظهار داشت: این معاونت در وهله نخست بر اهمیت ضرورت سلامت غذا تاکید دارد و این مهم در دنیا نیز مورد تاکید است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: برخی اوقات اقدامات به دلیل شرایط موجود بر عکس می شود به گونه ای که بسیاری از زمان کارشناسان این نهاد در بخش دارو صرف می شود که می طلبد این سیستم اصلاح شود.
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم غذای سالم را تحویل جامعه بدهیم همه چیز سالم می شود.
اسدی پور تصریح کرد: افراد سودجو در همه صنوف وجود دارند اما افرادی که در بخش غذا و داروی جامعه خلل ایجاد کنند گناهی نابخشودنی را مرتکب شده اند.
وی گفت: یکی از دغدغه هایی که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارد تامین سلامت در مواد غذایی است و یکی از وظایف این سازمان تامین سلامت مواد غذایی است.
اسدی پور افزود: می خواهم این اطمینان را به جامعه بدهم سازمان غذا و دارو در حد توان خود تلاش می کند غذایی که وارد جامعه می شود سالم باشد.
وی تصریح کرد: مسئولیت های این سازمان یکی از بحث برانگیز ترین مسئولیت ها است.
3029
انتهای پیام

نظر شما