شناسهٔ خبر: 28731861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارشی از تمام بحران‌های رونالدو پس از ترک مادرید

رونالدو پس از ترک مادرید هر روز با بحرانی جدید در حال دست و پنجه نرم کردن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو پس از ترک مادرید در هفته‌های گذشته  با چالش‌های متفاوتی روبه رو بوده است.کارشکنی‌های پرس بعد از جدایی کریس از رئال باعث حواشی بسیاری برای وی شده است.

بحران اولین گل برای یوونتوس

رونالدو در چند بازی ابتدای برای یووه موفق به گلزنی نشد و در ادامه در حالی که با انتقاد رسانه‌ها روبه رو شده بود مقابل کیه‌وو اولین گل خود را برای بیانکونری به ثمر رساند تا از زیر فشار هواداران و رسانه‌ها خارج شود.

 

اولین اخراج در دوران بازیگری در لیگ قهرمانان

این پایان کار نبود و رونالدو در نخستین بازی با پیراهن یوونتوس  در لیگ قهرمانان مقابل والنسیا با دریافت کارت قرمز مستقیم مواجه و از بازی اخراج شد تا دوباره به چالشی جدید دست و پنجه نرم کند.البته با بازبینی فیلم صحنه خطای منجر به اخراج رونالدو، وی تنها از یک بازی برای یوونتوس در لیگ قهرمانان محروم شد تا مقداری از سختی ماجرا کم شود.

نفوذ پرس بر مراسم فیفا

در ادامه مراسم برترین‌های فیفا در حالی برگزار شد که رونالدو در کنار رقیب ازلی خود مسی در مراسم انتخاب برترین‌های فیفا حاضر نشدند.چرا که ستاره پرتغالی از عدم انتخابش به عنوان بازیکن برتر آگاه بود و گفته می‌شود پرس با نفوذش در فیفا موجبات بایکوت رونالدو را فراهم آورده است.

پرونده فساد اخلاقی

آخرین تیر زمانی بر پیکر رونالدو وارد شد که پرونده فساد اخلاقی وی در سال 2010 به شکلی عجیب و مرموز فاش و در اختیار رسانه‌‌ها قرار گرفت.رونالدو در سال 2010 به دلیل رابطه غیر اخلاقی با  شخصی به نام کاترین مایورگای آمریکایی در مزن اتهام قرار دارد و به سختی با وکلایش برای رفع این پرونده درگیر است.

 

انتهای پیام/ک

 

 

نظر شما