شناسهٔ خبر: 28728560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

توضیح چمران درباره تخریب قالیباف

منبع: فارس

نایب رئیس جمنا با اشاره به تخریب‌ها علیه محمّدباقر قالیباف گفت: برخی درصدد هستند با تخریب افرادی که مورد اعتماد مردم هستند، باعث کاهش علاقه و اعتماد مردم به آنها شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) درباره تخریب محمّدباقر قالیباف از سوی برخی از سایت‌های داخلی و خارجی گفت: به‌نظر من یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده در این مسئله وجود دارد تا شخصیت‌ها را تخریب کنند و از این تخریب‌ها هم دو نتیجه را حاصل کنند.

اول اینکه شخصیت‌ها و افرادی که مورد اعتماد مردم هستند و مردم به آنها علاقه دارند، تخریب شوند و از علاقه و اعتماد مردم به آنها کاسته شود و بی‌اعتمادی را حاکم کنند. دوم اینکه اگر بخواهند در آینده این شخصیت‌ها تلاش و فعالیتی داشته باشند، امروز چهره بدی از آنها بسازند تا در آینده نتوانند رشد کنند. آقای قالیباف نیز از این دسته افراد است.

وی ادامه داد: درمورد آقای رییسی هم مدتی علی‌الخصوص در زمان انتخابات ریاست جمهوری این نوع سخنان بود و هنوز هم مسئله تتلو و یا موارد دیگر درباره آقای رییسی وجود دارد. در مورد آقای قالیباف نیز همینطور است. سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی هم که این اخبار و اطلاعات را نشر می‌دهند معلوم‌الحال هستند. این سایت‌ها خارج از کشور فعالیت می‌کنند و کسی کاری با آنها ندارد. در ضمن دروغ هرچه بزرگتر باشد بیشتر باور می‌شود. این افراد هم دروغ‌های بزرگی درباره اقای قالیباف می‌گویند.

رئیس سابق شورای شهر تهران درباره علل افزایش این شایعات در ماه‌های اخیر گفت: بنده معتقد هستم که آقای قالیباف و پسر ایشان باید سخنان و اتهاماتی را که به آنها زده می‌شود، تکذیب کنند و اجازه ندهند که این سخنان عمومی شده و شیوع پیدا کند. البته متأسفانه عده‌ای از مردم نیز این اخبار و شایعات را تکرار می‌کنند. این شایعات در گذشته بوده و حال نیز وجود دارد.

چمران افزود: شاید علت بیشتر شدن شایعات در این دوتا سه ماه اخیر، نامه‌ای باشد که آقای قالیباف به دولت دادند و راه‌حل‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و روز مطرح کرند. زیرا ایشان یک گروه متخصص و اقتصاددان را داشتند و به تحلیل مسائل و مشکلات اقتصادی پرداخته و نامه به دولت دادند و راه‌حل ارائه کردند. حال شاید این نامه هم در شیوع پیدا کردن بیشتر این سخنان موثر بوده است. ولی بنده نمی‌توانم تحلیل دقیقی از علت زیاد شدن این شایعات طی این چندماه اخیر داشته باشم.

نظر شما