شناسهٔ خبر: 28726273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

اعتراض مشایی به دادگاه تجدیدنظر می رود

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: مرجع تجدیدنظر پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر سابق رئیس جمهوری دادگاه تجدیدنظر است و اعتراض وی به دادگاه تجدیدنظر می‌رود که اگر تاکنون ارسال نشده باشد، امروز یا فردا ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز شنبه در حاشیه همایش خدمات الکترونیک قضایی در جمع خبرنگاران افزود: اعتراض در پرونده جوانفکر به دلیل غیابی بودن رای، ابتدا در دادگاه بدوی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

وی درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات غیرقانونی خودرو گفت: تکمیل تحقیقات در حال انجام است و رسیدگی دادگاهی در اسرع وقت انجام خواهد شد. میثم رضاییان نیز جزو متهمان پرونده خودرویی است.

 

اسماعیلی در خصوص پرونده موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج نیز توضیح داد: این پرونده هنوز به دیوانعالی کشور ارسال نشده است؛ در این پرونده تعداد شکات زیاد بود و از ابلاغ‌هایی که لازم بود سه مورد برنگشته بود تا بتوانیم پرونده را به دیوان‌عالی ارسال کنیم.

 

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد پرونده متهمان فساد اقتصادی گفت: به رای حمید باقری درمنی و حمید مظلومین اعتراض و پرونده به دیوانعالی ارجاع شده است و باید در دیوان‌ عالی کشور تعیین شعبه شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما