شناسهٔ خبر: 28724821 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز رقابت‌های مرحله کشوری جشنواره قرآن پیام نور در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رقابت‌های مرحله کشوری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور امروز ۲۲ مهرماه در کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز رقابت‌های مرحله کشوری جشنواره قرآن پیام نور در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رقابت‌های مرحله کشوری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از امروز 22 مهرماه در مجتمع زیتون کرمانشاه آغاز و تا 24 ماه جاری ادامه دارد.
250 راه یافته به مرحله کشوری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برای کسب عناوین برتر رقابت خود را از صبح امروز آغاز کردند. این دوره از مسابقات در 6 بخش ادبی، آوایی، پژوهشی، معارفی، هنری و فناوری برگزار می‌شود.
بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش‌های معارفی و آوایی برطبق زمانبدی ارائه شده و بر این اساس، مرحله سراسری بخش معارفی 15 مهرماه و برگزاری مرحله سراسری بخش آوایی از 22 تا 25 مهرماه جاری انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور با هدف اعتلای ایمان و بصیرت دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و زمینه‌سازی انس و الفت با قرآن و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن هرساله برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات برای رقابت با منتخبان دانشگاه‌ها به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
انتهای پیام

نظر شما