شناسهٔ خبر: 28724320 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تهدیدهای مجدد سران صهیونیسم به جنگ علیه نوار غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم بار دیگر تهدید به شعله‌ور کردن آتش جنگ علیه مردم غزه و مقاومت کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تهدیدهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به گزینه نظامی علیه نوار غزه و مقاومت فلسطین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در ابتدای نشست امروز کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد به نظر می‌رسد حماس هنوز پیام را دریافت نکرده، چرا که همچنان به حملات شدید علیه ما ادامه می‌دهند، این حملات را به شیوه دیگری متوقف خواهیم کرد که بسیار بسیار دردناک خواهد بود.

نتانیاهو در ادامه تهدیدهای خود گفت اسرائیل به عملیات از نوع دیگری بسیار نزدیک است، عملیاتی که شامل ضربه بسیاری قوی است، اگر حماس عقل و منطق داشته باشد، آتش را متوقف خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که تا کنون بارها، نوار غزه را به جنگ تهدید کرده، بار دیگر این تهدیدها را تکرار کرد. وی در گفت‌وگو با یدیعوت آحارانوت مدعی شد ما تمام امکانات و راه‌های دیگر غیر از جنگ را بررسی کردیم، مرحله‌ای که جز گزینه جنگ، گزینه‌ای وجود ندارد، زیرا وضعیت دیگر قابل تحمل نیست.

لیبرمن همچنین گفت جنبش حماس موفق شده است که راهپیمایی‌های بازگشت در طول مرزی نوار غزه را به یک سلاح راهبردی برای اعمال فشار تبدیل کرده است.

وی افزود حماس مصمم است راهپیمایی‌های بازشگت را تا پایان یافتن کامل محاصره بدون دستیابی به توافق درباره مسئله اسیران و مفقودان و بدون چشم پوشی از بند اصلی(نابودی رژیم صهیونیستی) و البته بدون خلع سلاح ادامه دهد و من می‌گویم این مسئله غیرممکن است.

نظر شما