شناسهٔ خبر: 28720289 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s

به تازگی تصاویر و مشخصاتی از گوشی میان رده جدید سامسونگ، Galaxy A6s منتشر شده‌ که نشان می‌دهد این گوشی دارای دوربین دوگانه است.

صاحب‌خبر -

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی بود که شایعات درباره گوشی‌های سری Galaxy P سامسونگ تمام خبرها را پر کرده بود و همه منتظر این کمپانی هستند تا این سری جدید را معرفی کند اما سامسونگ به تازگی Galaxy A7 مدل 2018 خود را به صورت رسمی معرفی کرد که اولین گوشی سامسونگ با دوربین اصلی سه‌گانه بود. پس از آن هم مدل 2018 گوشی Galaxy A9 رونمایی شد که اولین گوشی جهان با دوربین اصلی چهارگانه بود و با قابلیت‌های جالب دوربین‌های خود توانست توجه زیادی را به سمت خود بکشاند. بر خلاف همه این رونمایی‌ها، شایعه شده این کمپانی کره‌ای در حال توسعه تلفن هوشمند دیگری است که از دوربین دو‌گانه مرسوم‌تر در بدنه‌ی پشتی خود بهره می‌برد.

این گوشی با نام Galaxy A6s به بازار چین عرضه خواهد شد و همانند مدل‌های دیگر سری A که اخیراً معرفی شده، آرایه دوربین عمودی خواهد داشت. این دوربین گوشه سمت چپ و بالای بدنه‌ی پشتی را اشغال می‌کند و یک فلش LED دوگانه جدید نیز زیر آن قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s مشخص شد

با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز نتوانسته بهترین مکان برای حسگر اثر انگشت را در بدنه‌ی پشتی گوشی‌های سری A پیدا کند. برای مثال این سنسور در لبه کناری Galaxy A7 جا خوش کرده، در حالی که حسگر اثر انگشت Galaxy A9s به صورت سنسوری مربعی شکل در قسمت میانی این گوشی قرار دارد. تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که اسکنر اثر انگشت این گوشی قرار است به صورت بیضی در پنل پشتی Galaxy A6s قرار گیرد.

آنگونه که تصاویر نشان می‌دهند همانند گذشته، محصول جدید سامسونگ با یک نمایشگر دارای حاشیه کم تولید شده است ولی حاشیه‌هایی هم که برای آن در نظر گرفته شده، همرنگ با فریم آلومینیومی آن انتخاب شده‌اند. Galaxy A6s از نظر ظاهر، طراحی شبیه به Galaxy A7 و گوشی چهار دوربینه Galaxy A9 دارد.

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s مشخص شد

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s مشخص شد

در پس این بدنه آلومینیومی، چیپست پردازنده Snapdragon 660 در نظر گرفته شده تا پردازش فعالیت‌های این گوشی را انجام دهد. این چیپست میان رده با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایتی همراه شده است. شایان ذکر است موبایل یاد شده به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo بهره می‌برد و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است، به احتمال زیاد سامسونگ موبایل یاد شده را در تاریخ دوم آبان امسال معرفی خواهد کرد و یک ماه پس از آن، این گوشی در چهاررنگ مختلف مشکی، آبی، قرمز و بنفش عرضه خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که شرکت کره‌ای سامسونگ گوشی Galaxy A6s خود را تنها برای بازار چین عرضه کند تا عرصه رقابت با برندهایی از جمله شیائومی، اوپو و ویوو در چین آغاز شود.

مشخصات گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A6s مشخص شد

بیشتر بخوانید: گلکسی A9، اولین گوشی جهان با دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد +فیلم

انتهای پیام/

تصاویر و مشخصات Galaxy A6s فاش شد

نظر شما