شناسهٔ خبر: 28717990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی در برنامه زنده+ فیلم

شب گذشته سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی دروازه بان اسبق این تیم در مورد نتایج اخیر این باشگاه درگیری لفظی پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فتحی سرپرست استقلال در پاسخ به انتقادات هادی طباطبایی در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد و منجر به درگیری لفظی و بررسی مشکلات باشگاه به صورت تند و زننده شد.

امیر حسین فتحی گفت: نقد از لحاظ منطقی و ادبی باید شرایط خاصی داشته باشد .نقد باید از روی منطق و عقل و آگاهی باشد.

طباطبایی ناآگاهانه انتقاد  می کند

او افزود: متاسفانه نقد های طباطبایی هیچ کدام از روی آگاهی نیست.

طباطبایی مطرح کرده که فتحی به استقلال آمده و تمام بازیکنان را رد کرده در صورتی که جپاروف قبل از اینکه من در راس کار قرار بگیرم از استقلال رفته بود .قرارداد جپاروف را من فسخ کردم ؟جپاروف قبل از اینکه مدیر عامل بشوم در ترکیه به افتخاری و توفیقی اعلام کرد که فوتبالم را در قزاقستان ادامه می دهم.

او ادامه داد: مجید حسینی قبل از حضور من در استقلال از این تیم رفته بود .او گذرنامه خود را از افتخاری دریافت کرده بود و درست 20 روز قبل از مدیر عاملی بنده با تیم ترکیه ای قرارداد منعقد کرده بود .قرارداد این بازیکن بسته شده بود و من نقشی در آن نداشتم .بعد از انتقال حسینی در ازای یکصد هزار دلار رفتنی شده بود اما من این رقم را به 600 هزار دلار رساندم به اضافه 20 درصد حق ترانسفر که در همه جا هم این موضوع نهایی شد.

متن کامل درگیری لفظی سرپرست باشگاه استقلال با هادی طباطبایی

فتحی افزود :امید ابراهیمی قبل از حضورم در باشگاه استقلال با تیم الاهلی قرارداد خود را بسته بود و هیچ اثری از این بازیکن نبود.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: درباره تیام بحث شد و اعلام کردند او یک میلیون دلار می خواهد و این بازیکن گفته بود باید 500 هزار دلار روی میز بگذارید و عکس بفرستید تا برای مذاکره بیایم .با این وجود به ترکیه رفتم و بارها بلیت برای تیام فرستادم اما او حاضر به عقد قرارداد نشد و به دروغ اعلام کرد که تهران هستم در حالی که در امارات حضور داشت و با باشگاه عجمان قرارداد منعقد کرده بود و به نوعی او قبل از مدیریت من قراردادش را نهایی کرده بود و سندش در باشگاه موجود است.

طباطبایی فقط قصدش ضربه زدن به استقلال است

او بیان کرد: طباطبایی شاید انسان نا آگاهی است که چنین صحبت هایی را علیه من مطرح می کند .نورافکن در قبال 50 هزار دلار رفته بود اما من به دنبال این هستم تا 300 هزار دلار بابت ترانسفر شدن او بگیرم .طباطبایی فقط قصدش ضربه زدن به تیم است. آقایان بهتر است به مردم و هوادار اطلاعات غلط ندهید .عوام فریبی نکنید.

مظلومی، نامجو مطلق، فریبا، نراقی  سرمایه های استقلال هستند

فتحی افزود :مظلومی، نامجو مطلق، فریبا، نراقی  سرمایه های استقلال هستند و سهم خواه نیستند .سهم خواه افرادی هستند که ده ها بار نفراتی را واسطه کردند تا من به آنها سمت بدهم اما ندادم .وزارت ورزش و جوانان را واسطه کردند تا من به آنها پست دهم اما این کار را نکردم، نمی خواهم نام فردی را بیاورم.

فتحی خطاب به طباطبایی افزود: شما چند دوره مدیریت کردید؟ کسی مخاطب طباطبایی است که 30 سال مدیریت در ورزش را تجربه کرده است .با چه تحصیلات ورزشی ادعا می کنید و می توانید صحبت کنید؟.شما چطور به خودتان اجازه می دهید با 3 سال بازی در استقلال عنوان کنید اگر ناصر حجازی و منصور پورحیدری نیستند من هستم ؟ مظلومی ،روشن و غیره اگر صحبت کنند من حرفی نمی زنم .چرا از صبا باتری حرف نمی زنید. چرا این تیم منحل شد ؟ از باشگاه بهمن صحبت کنید و بگویید چرا منحل شده .چرا فقط درباره استقلال حرف می زنید.

سرپرست استقلال بیان کرد: بعد از باخت استقلال به السد چرا بحث پول تیام مطرح شد. همه این موارد نشان از ناآگاهی و غرض ورزی است. 40 روز قبل از بازی ما با السد من پول را از عجمان گرفتم. طباطبایی در آن 40 روز مسافرت بوده است؟

فتحی بیان کرد: اینجا اگر شما از کی‌روش بپرسید چرا آزمون را بعد از خداحافظی دعوت کردید و یا رضاییان را بدون تیم دعوت کرده نیم نگاهی به جایگاه مربیگری تیم ملی هم هست، ولی اگر حسین حسینی یا طارق مشکلی دارند به مدیریت باشگاه بر می‌گردد! استقلال در حال حاضر جایگاه متزلزلی ندارد، مگر هفته بیست و هشتم لیگ است؟ استقلال به جایگاه بر می گردد و باید به بازیکنان فرصت داد. استقلال قطعا بر می‌گردد. از نگاه طباطبایی اگر استقلال برگردد مدیریت نقشی ندارد اما وقتی تیم ببازد مدیریت مشکل دارد.

** طباطبایی: نیازی به پُست های باشگاه استقلال ندارم/ فتحی بازیکنان ما را فراری داد

طباطبایی درباره انتقاد از این روز های استقلال خطاب به فتحی گفت: آیا من برای گرفتن سمت در استقلال تلاش کردم که سرپرست استقلال نیز این موضوع را تایید کرد.

متن کامل درگیری لفظی سرپرست باشگاه استقلال با هادی طباطبایی

نیازی به پست های استقلال ندارم

فتحی در جواب طباطبایی گفت: قطعا اگر پستی در باشگاه استقلال برای طباطبایی در نظر گرفته بودم امروز اینچنین انتقاد نمی کرد.

فتحی را از خانواده استقلال نمی دانم!

طباطبایی در پاسخ به صحبت های فتحی بیان کرد: شما تهمت می زنید و باید بگویم من نیازی به پست ندارم و چنین چیزی را هم از فتحی نمی خواهم، چرا که وی را عضو خانواده استقلال نمی دانم و ناراحتی فتحی هم از این صحبت من است .دقیقا فتحی به صورت عوام فریبانه حرف می زند .فتحی به من می گوید نه عقل دارم و نه آگاهی. حرف او را تایید می کنم و از همین جا می گویم اصلا فتحی عقل دارد و همه چیز تمام است !

طباطبایی افزود :فتحی در حالی می گوید من نام جپاروف و تیام و دیگر بازیکنان را مطرح کردم در حالی که اصلا چنین چیزی نبوده است.

بازیکن اسبق استقلال خطاب به فتحی گفت: شما روزی که به استقلال آمدید اعلام کردید پول نداریم که به تیام بدهیم، اما این آقا پول داشت تا بازیکن بی کیفیت برای تیم ما جذب کند! این موارد عوام فریبی نیست ؟

طباطبایی خطاب به سرپرست استقلال بیان کرد: شما 40 روز قبل بازی با السد 350 هزار دلار انتقال تیام را دریافت کردید و درست روز بعد از بازی با السد این موضوع را مطرح کردید. پس این کار شما عوام فریبی نیست ؟! 350 هزار دلار افتخار شما در مدیریت است. من سال ها در فوتبال بودم، اصلا شما نمی دانید من چند سال در استقلال بازی کرده ام.

فتحی همه بازیکنان را فراری می دهد

او کفت: جپاروف را چرا نگه نداشتید؟ پس چرا خسرو حیدری را دوباره نگه داشتید؟ قرارداد سه سال جپاروف را به صورت مشروط می بستید و بندی را در قراردادش منعقد می کردید. چرا همه بازیکنان ما را فراری دادید ؟

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6698027/8789260?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

شفر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد

جریمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

تورک: دادسرا باید درباره جاعلان سند در باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند

انتهای پیام/

نظر شما