شناسهٔ خبر: 28717635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فتحی:‌

طباطبایی با 3 سال بازی فکر کرده حجازی است!

منبع: فارس

سرپرست باشگاه استقلال گفت:آقای طباطبایی،شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید با 3 سال بازی کردن در استقلال بگویید اگر حجازی و پورحیدری نیستند من هستم؟!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص انتقاداتی که هادی طباطبایی از مدیریت باشگاه در مورد جذب بازیکنان جدید این تیم در ابتدای فصل مطرح کرده است گفت: نقد باید مبتنی بر عدل،عقل، آگاهی و منطق باشد. متاسفانه نقدهای طباطبایی که در سال 77 بازیکن من بوده هیچکدام مبتنی بر آگاهی نیست.این نقدهایی که می‌شود همه غلط است. آقای طباطبایی جباروف قراردادش 4 ماه قبل از حضور من تمام شده و رفته بود. من قراردادش را فسخ کردم؟

وی افزود: قبل از اینکه من مدیرعامل شوم به آقای افتخاری و توفیقی گفته بود که می‌خواهم به قزاقستان بروم. مجید حسینی 20 روز قبل از مدیریت من در باشگاه استقلال با تیم ترکیه‌ای بسته شده است. در روزهایی که فضای مجازی وجود دارد شرایط برای مخفی کردن اطلاعات وجود ندارد.مجید حسینی قبل از من با یکصد هزار دلار به تیم ترکیه‌ای پیوسته بود ولی من با همکاری همکارانم این قرارداد را 6 برابر کردم. این موضوع در روزنامه‌های ترکیه‌ای منتشر شد و ما هم در سایت باشگاه منتشر کردیم.

فتحی تاکید کرد:امید ابراهیمی از باشگاه استقلال رفته بود و وقتی من آمدم اثری از ابراهیمی وجود نداشت. زمانی که در هیات مدیره بودم در جلسه بحث شد و گفتند که وی یک میلیون دلار قرارداد می‌خواهد و حتی تیام گفته بود که 500 هزار دلار روی میز بگذارید،عکسش را بگیرید و برایم بفرستید تا من با شما صحبت کنم.این را آقای افتخاری می‌تواند شهادت بدهد. من برای ماندن تیام وقتی حکم گرفتم بلافاصله راهی ترکیه شدم ولی او به کشورش رفته بود. 3 بار برای او بلیت گرفتم ولی او نیامد. حتی قبل از اینکه من به استقلال بیایم او با باشگاه عجمان قرارداد بسته بود. این قرارداد موجود است. امید نورافکن با 50 هزار دلار از استقلال رفته که من از طریق فیفا پیگیر هستم که 300 هزار دلار حق رشد او را بگیرم.طباطبایی قطعا از این مباحث مطلع است ولی با قصد دیگری این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

به گزارش فارس، سرپرست استقلال که با برنامه ورزش از نگاه 2 گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد:به مردم و هوادار اطلاعات غلط ندهیم، کار پوپولیستی نکنیم! مظلومی، نراقی، فریبا و .... سهم خواه نیستند، سهم خواه کسانی هستند که بارها افراد را واسطه کردند که من به آنها پست بدهم. سهم خواه کسانی هستند که مسئولان وزارت را واسطه کردند که من به آنها پست بدهم. من اسم از کسی نمی‌آورم ولی طباطبایی که سال 78 بازیکن من بوده بگوید چند  روز مدیریت ورزشی کرده است؟ شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید با 3 سال بازی کردن در استقلال بگویید اگر حجازی و پورحیدری نیستند من هستم؟! شما باید در مورد شهید قندی یزد صحبت کنید!شما بگوئید چرا صباباتری منحل شد؟ او گفته بعد از باخت استقلال به السد چرا بحث پول تیام مطرح شد. این نشان از ناآگاهی و غرض ورزی است،40 روز قبل از بازی ما با السد من پول را از عجمان گرفتم. طباطبایی در آن 40 روز مسافرت بوده است؟

وی ادامه داد:اینجا اگر شما از کی‌روش بپرسید چرا آزمون را بعد از خداحافظی دعوت کردید و یا رضاییان را بدون تیم دعوت کرده نیم نگاهی به جایگاه مربیگری تیم ملی هم هست ولی اگر طارق همام یا سید حسین حسینی مشکلی دارند به مدیریت باشگاه بر می‌گردد! استقلال چندان جایگاه متزلزلی ندارد، مگر هفته  28 لیگ است؟استقلال قطعا بر می‌گردد،از نگاه طباطبایی اگر استقلال برگردد مدیریت نقشی ندارد ولی وقتی تیم ببازد مدیریت مشکل دارد!

نظر شما