شناسهٔ خبر: 28714813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فتحی عنوان کرد:

اگر پورحیدری و حجازی نیستند من هستم/ زنگ می‌زدند تا پست بگیرند!

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه مامه تیام برای ماندن در استقلال یک میلیون دلار می‌خواست، گفت: سهم‌خواه‌ها به وزارت ورزش زنگ می‌زدند تا در استقلال پست بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین فتحی در واکنش به انتقادهایی که هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال از این تیم می کند، گفت: نقد از نظر ادبی و منطقی شرایط خاصی دارد و باید مبتنی بر عقل، عدل، آگاهی و منطق باشد. نقدهای هادی طباطبایی هیچکدام از این ویژگی ها را نداشت. نقد او مبتنی بر آگاهی نیست. تمام آیتم هایی که ایشان به هواداران القا می کند صد درصد غلط است. مثلا اینکه می گویند آقای فتحی بازیکنان استقلال را رد کرده است. جباروف چهار ماه قبل از آنکه بنده بیایم قراردادش تمام شده  و رفته بود. جباروف در ترکیه و زمان مدیریت افتخاری گفته بود می خواهم در کشوری دیگری بازی کنم.

وی افزود: سیدمجید حسینی هم از استقلال رفته و با ترابوزان اسپور قرارداد بسته بود. ۲۰ روز قبل از مدیریت بنده این اتفاق افتاده بود. بنده نقشی نداشتم. اینکه می گویند ما قرارداد حسینی را از ۶۰۰ به ۳۵۰ هزار دلار مخفی کرده ایم باید بگویم اجازه مخفی کردن اطلاعات وجود ندارد. بنده در ازای ۱۰۰ هزار دلار با رایزنی و با توان علمی و حقوقی همکارانم مبلغ دریافتی از ترابوزان بابت این انتقال را به ۶ برابر رساندم و بلافاصله در تمام روزنامه های ترکیه و سایت باشگاه هم منتشر شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره جدایی امید ابراهیمی تاکید کرد: کار قرارداد ابراهیمی با الاهلی تمام شده بود. وقتی آمدم اثری از آقای ابراهیمی وجود نداشت.

فتحی با اشاره به مشکلات تمدید قرارداد مامه تیام تصریح کرد: وقتی در هیات مدیره بودم درباره تیام صحبت شد. گفتند تیام یک میلیون دلار قرارداد می خواهد با شرط ۵۰۰ هزار دلار نقد. تیام گفته بود ۵۰۰ هزار دلار روی میز بگذارید و عکس بگیرید تا بعدا بیایم و مذاکره کنم! بنده در جهت حفظ تیام امروز مدیرعامل شدم، فردا حکم گرفتم و پس فردا به استانبول رفتم. برای تیام سه بار بلیت هواپیما گرفتم و هتل رزرو کردم که البته بعدا پولهایش را گرفتم. تیام به دروغ گفت ایران هستم ولی متوجه شدیم در دوبی هست. قبل از آنکه بنده بیایم تیام با باشگاه عجمان قرارداد بسته بود.

وی ادامه داد: آقای طباطبایی احتمالا ناآگاه است که بعید می دانم. امید نورافکن هم رفته بود ولی آقای طباطبایی یادش رفت او را نام ببرد. نورافکن در قبال ۵۰ هزار دلار حق ترانسفر به بلژیک رفته بود. از طریق فیفا پیگیرم تا حق رشدش را بگیرم.

فتحی خاطرنشان کرد: طباطبایی آگاه است ولی با قصد دیگری این حرفها را می زند تا به تیم لطمه بزند. به مردم و هوادار اطلاعات غلط ندهیم و کار عوامفریبی و پوپولیستی نکنیم.

وی بدون نام بردن از هادی طباطبایی وی را به سهم خواهی از استقلال متهم کرد و یادآور شد: پیشکسوتان سرمایه های باشگاه هستند و سهم خواه نیستند. سهم خواه کسانی هستند که ده ها بار ده ها نفر را واسطه کردند تا به آنها پست بدهم ولی ندادم. سهم خواه کسانی هستند که به مسئولان وزارت زنگ زدند تا در باشگاه پست بگیرند.

سرپرست باشگاه استقلال که میهمان تلفنی برنامه ورزش از نگاه دو بود، خطاب به طباطبایی گفت: شما سال ۷۸ بازیکن بنده بودید. شما چند دوره مدیریت کردید؟ کسی مخاطب شماست که ۳۰ سال مدیریت ورزشی کرده و در فوتبال مملکت بوده است. شما به هواداران بگویید چقدر مدیریت ورزشی داشته اید؛ با چه تحصیلاتی؟ شما چطور به خودتان اجازه دادید با سه سال بازی در استقلال اینطور صحبت کنید؟! اگر منصورخان پورحیدری و ناصرخان نیست من هستم. اگر مظلومی، روشن و حاجیلو هم حرفی بزنند که نمی زنند (این جمله ناقص می ماند) شما چرا درباره شهید قندی یزد صحبت نمی کنید. دو سال هم صبا باتری بودید. از باشگاه بهمن که بازیکن من بودید صحبت کنید و بگویید چرا این باشگاه منحل شده است. چرا فقط از استقلال حرف می زنید؟

وی ادامه داد: طباطبایی بلافاصله بعد از بازی با السد گفت آقای فتحی اعلام کرده است که ۳۵۰ هزار دلار از تیام گرفتیم. این اطلاعات غلط است. یک ماه قبل از بازی با السد بنده در امارات بودم و این پول را گرفتم. همیشه سه روز قبل از بازی صحبتهایی مطرح می شود. اگر از کی روش سئوال کنید چرا سردار آزمون را دوباره دعوت کرده و یا چرا رامین رضاییان در اردوی تیم ملی است، اینجا ضعف نیست چون نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی هم هست ولی اگر مشکلی درباره حسینی یا طارق همام پیش بیاید، علتش مدیریت استقلال است.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان گفت: مگر جایگاه استقلال متزلزل است؟ مگر هفته بیست و هشتم لیگ است؟ باید به بازیکنان و خارجی ها و داخلی ها فرصت داد. قطعا استقلال بر می گردد. جالب است که وقتی تیم می بازد طباطبایی می گوید مدیریت ولی وقتی می برد حرف دیگری می زند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما