شناسهٔ خبر: 28714022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

عملکرد دولت روحانی به پای اصلاح طلبان نوشته نمی شود

وزیر بهداشت دولت اصلاحات تاکید دارد که عملکرد روحانی به پای جریان اصلاحات نوشته نمی شود.

صاحب‌خبر -

از ابتدای دولت نخست روحانی همواره این موضوع از جانب اصولگرایان و بعضا حتی چهره های اصلاح طلب مطرح بود که عملکرد دولت روحانی به پای اصلاح طلبان نوشته می شود چرا که رهبر اصلاحات و مرحوم هاشمی رفسنجانی در هر دو دوره انتخابات حمایت جدی از کاندیداتوری حسن روحانی داشتند و شیخ دیپلمات کاندید اصلی – البته نه صددرصد ایده آل- جریان اصلاحات بود.


این موضوع در هر برهه حساس سیاسی و اقتصادی نیز بیش از پیش مورد توجه قرار می گرفت و نوعی هشدار به دولت و جریان اصلاحات مبنی بر این که ” دقت کنید که بند نافتان به هم گره خورده است” تلقی می شد. مسعود پزشکیان ، وزیر دولت اصلاحات و نایب رییس مجلس شورای اسلامی اما این ادعا را قبول ندارد در گفت و گو با جمهوریت  تاکید می کند که بیان این که عملکرد دولت روحانی به پای اصلاحات و اصلاح طلبان نوشته می شود حرف صحیحی نیست



وی در این خصوص می گوید : عملکرد دولت روحانی نه زاییده جریان اصلاحات است و نه زاییده هیچ جریان دیگری ، آنچه به عنوان عملکرد دولت روحانی از آن یاد می کنیم در گام نخست حاصل سیاست گذاری و تصمیم های خود دولت است اما مهمتر از آن عملکرد دولت روحانی زاییده تمام فعالیت هایی است که در دولت و مجلس و شورای نگهبان و …. انجام می شود.



نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فراتر از این موضوع باید دقت کنیم که وضعیتی که امروز در کشور دچار آن هستیم تنها ناشی از عملکرد دولت روحانی نیست ، بلکه ماحصل تصمیماتی است که  مجلس و قوه قضاییه و نهادهای دیگر و البته  میراث دولت های قبل اتخاذ کرده اند.

پزشکیان تاکید کرد: ریشه مشکل در نوشتن عملکرد دولت روحانی به پای جریان چپ و اصلاح طلبان نیست، با این حرف ها نباید چشم بر واقعیت ببندیم.



نظر شما