شناسهٔ خبر: 28706249 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشخصات و تصاویر Watch GT هوآوی در سایت این شرکت لو رفت

سایت رسمی کمپانی هوآوی به اشتباه مشخصات و تصاویر جدیدی از Watch GT را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

مشخصات و تصاویر Watch GT هوآوی در سایت این شرکت لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ما منتظر 16 اکتبر یعنی روز رونمایی از محصولات جدید هواوی هستیم اما هوآوی به اشتباه برخی از اطلاعات رسمی درباره ساعت هوشمند آینده این شرکت، Watch GT را در وبسایت خود منتشر کرد. صفحه وبسایت این شرکت به همین دلیل کمی بعد از لو رفتن اطلاعات ساعت هوشمند آن را از دسترس خارج کرد اما رسانه TechAndroids سریع این اشتباه را متوجه و موفق شد چند تصویر و جزئیات مهم از ساعت هوشمند Watch GT را از این سایت بیرون بکشد.

این ساعت هوشمند جدید صفحه نمایش لمسی به اندازه 1.39 اینچ با ابعاد 454 در 454 میلیمتر و از جنس AMOLED، یک پردازنده Cortex-M4 و یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. ظاهرا، با این باتری 30 روز شارژ این دستگاه را در حالت ساعت، دو هفته در حالت استفاده معمولی و 22 ساعت با GPS روشن تأمین خواهد کرد.

مشخصات و تصاویر Watch GT هوآوی در سایت این شرکت لو رفت

پشت این دستگاه، یک سنسور ناظر بر ضربان قلب تعبیه شده و ساعت هوشمند جدید هوآوی تا فشار 5 اتمسفری در آب مقاوم است. Watch GT بدون بند خود تنها 46 گرم وزن دارد. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ 316L و حاشیه‌های آن سرامیکی است. این ساعت دارای پوشش PVD است که مانع ماندن اثر انگشت روی صفحه آن می‌شود.

از لحاظ نرم‌افزار، سیستم عامل بومی هوآوی روی این دستگاه به صورت پیش فرض فعال شده است و در Watch GT سنسورهای ردیابی فعالیت و خواب را فعال می‌کند. این سنسورها برای ساعت هوشمند شما روی مچتان نوتیفیکیشن خواهند فرستاد. یاین گجت پوشیدنی دارای سنسورهای GPS، GLONASS، Beidou و Galileo برای موقعیت‌یابی بهتر است.

مشخصات و تصاویر Watch GT هوآوی در سایت این شرکت لو رفت

شارژر مغناطیسی این ساعت هوشمند، Watch GT را از صفر تا صد درصد فقط در 2 ساعت پر می‌کند. شایعات گذشته حاکی از این بودند که این دستگاه حدود 200 یورو قیمت خواهد داشت که با توجه به مشخصاتی که در آن دیده می‌شود، کاملا عادلانه است مخصوصا اگر سیستم عامل آن پایدار باشد.

این ساعت هوشمند هوآوی می‌تواند گزینه خوبی برای رقابت با Garmin vivoactive 3 یا Fitbit Ionic باشد اما نمی‌توان آن را زیاد با Apple Watch یا سیستم عامل آن را با Wear OS مقایسه کرد چرا که آن اکوسیستمی دستگاه‌های اپل و اندروید را ندارد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جزئی Mate 20 Pro لو رفت +تصاویر

انتهای پیام/

مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی در سایت این شرکت لو رفت

برچسب‌ها:

نظر شما