شناسهٔ خبر: 28702815 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید مجدد ثبت‌نام کاروان‌های دانشجویی اربعین/ ثبت نام ۱۵ هزار نفر دانشجو در پیاده روی اربعین

بهرامی گفت: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی برای اعزام به اربعین، از ۱۰ مهر آغاز شد و تا روز گذشته ادامه داشت.

صاحب‌خبر -

تمدید مجدد ثبت‌نام کاروان‌های دانشجویی اربعین/ ثبت نام 15 هزار نفر دانشجو در پیاده روی اربعینعلی بهرامی دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمدید مجدد ثبت‌نام از زائرین دانشجو در پیاده وی اربعین در سامانه سقا گفت: ثبت نام کاروان‌های دانشجویی برای اعزام به اربعین، از 10 مهر در سامانه سقا آغاز شده بود و تا  روز گذشته، 20 مهر سال جاری ادامه داشت.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال زائرین دانشجو و درخواست تمدید، این زمان تا روز جمعه 27 مهر سال جاری تمدید شد. در حال حاضر دانشجویانی که قصد عزیمت به این سفر با کاروان‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها دارند باید تا مهلت تمدید شده، 27 مهر با مراجعه به سامانه سقا مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان تصریح کرد: ثبت نام دریافت مجوز خروج از کشور نیز برای دانشجویان تا اوایل آبان ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند برای تسهیل در امر خروج نیز با مراجعه به سامانه سقا نسبت به دریافت مجوز خروج اقدام نمایند.

بهرامی در ادامه در خصوص وام اربعین گفت: براین اساس برای سفر پیاده روی اربعین دانشجویان مبلغ 700 هزار تومان وام به عنوان کمک هزینه سفر در نظر گرفته شده است.

وی افزود:این وام به منظور تقویت روحیه معنوی دانشجویان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و طبق مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان مذاکرتی بین صندوق رفاه دانشجویان و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مصوب شده است و دانشجویان باید برای دریافت وام سفر اربعین حسینی از طریق حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه قسمت رفاه دانشجویی پیگیری و دریافت نمایند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان برای پیاده روی اربعین گفت: در حال حاضر تا این لحظه 15 هزار نفر دانشجو در سامانه سقا ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما