شناسهٔ خبر: 28702575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریمی: ای کاش پرسپولیس قهرمان آسیا شود

امیرحسین کریمی هافبک تیم پیکان می گوید امیدوار است پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن جوان که سابقه بازی در سپاهان و گسترش فولاد تبریز را هم دارد، در گفتگو با ورزش سه شرایط تیم پیکان را اینطور تشریح کرد: ما این روزها تمریناتمان را پرفشار دنبال می کنیم، یک بازی دوستانه هم با گل گهر داشتیم و توانستیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم. امروز هم برابر سپاهان اصفهان بازی می کنیم تا از شرایط بازی دور نشویم. همه بچه ها آماده هستند و من هم انگیزه زیادی دارم.

 

کریمی در ادامه به لغو بازی با پرسپولیس پرداخت و گفت: به هر حال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر بازی دارد و این مسابقه بسیار حساس است. باید شرایط پرسپولیس را درک می کردیم و باتوجه به این که پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است، چنین اتفاقی اشکالی ندارد. امیدوارم پرسپولیس در آسیا قهرمان شود چرا که این موضوعات فرا ملی هستند. پرسپولیس، سپاهان، پیکان و... در لیگ داخلی رقیبیم اما در این جاها بحث رقیب و کری خوانی نیست و همه باید پشت نماینده کشورمان باشیم.

 

وی افزود: ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و حاضر بودیم برابرشان بازی کنیم اما به نظرم آقای جلالی و برانکو توافق کردند که بازی زمان دیگری انجام شود. این بازی می توانست دیدار خوبی باشد چون اختلاف در جدول هم کم است، اما به هر حال زمان دیگری برگزار می شود.

 

امیرحسین کریمی در پاسخ به سوالی راجع به بازی دوستانه با سپاهان هم اظهار داشت: این بازی برگزار می شود تا هر دو تیم شرایط بازی را داشته باشند، چون این روزها تیم های ملی بازی می کنند و لیگ برگزار نمی شود. من هم در سپاهان بازی کردم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

نظر شما