شناسهٔ خبر: 28701550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شفر با نفرات منصوريان خوب نتيجه گرفت/ بازي با بوليوي ارزش نداشت!

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد بازيکنان خارجي که براي اين تيم جذب شده است گفت: سرمربي آلماني فصل گذشته با نفراتي که منصوريان جذب کرده بود، خوب نتيجه گرفت.

صاحب‌خبر -

حسين ترابپور در خصوص عملکرد استقلال در دو ديدار برابر نفت مسجد سليمان اظهار داشت: دو بازي متفاوت را از استقلال شاهد بوديم، آنها در جام‌حذفي در دقايق پاياني وقت‌هاي اضافه به پيروزي رسيدند، درحالي‌که مي‌توانستند در نيمه اول چند گل وارد دروازه حريف کنند و در ديدار بعد که از بازي‌هاي معوقه ليگ بود، باز هم توانستند با دو گل نفت را شکست داده و موقعيت خود را بهبود ببخشند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد وينفرد شفر در ليگ هجدهم گفت: متأسفانه هنوز استقلال نتايج قابل قبولي کسب نکرده است؛ اين تيم فصل گذشته عملکرد بهتري داشت و حالا انتظارات از شفر بسيار بالا رفته است. سرمربي استقلال با اينکه از نفرات عليرضا منصوريان استفاده مي‌کرد، توانست نتايج خوبي کسب کند اما در اين فصل که خود او بر جذب بازيکن نظارت داشت، هنوز نتوانسته از داشته‌هايش به خوبي استفاده کند و متأسفانه شاهد اين هستيم که بازيکنان خارجي که به خدمت گرفته، به جز طارق همام، نفرات ديگر نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و حالا مي‌شنويم که حتي بحث جدايي نيوماير در نيم فصل قوت گرفته است.

ترابپور افزود: هنوز متوجه نشديم که فلسفه جذب اين بازيکنان خارجي چه بوده است. آيا خود شفر نظارت دقيقي در اين موضوع داشته يا تنها از طريق دلالان، اين بازيکنان را جذب کرده که اگر دلال‌ها اين کار را کرده باشند، بايد به سرمربي استقلال انتقاد بيشتري وارد شود و اگر خود او اصرار به جذب اين دو خارجي داشته، حالا بايد پاسخگوي هواداران استقلال باشد که چرا چنين بازيکنان ضعيفي را به خدمت گرفته است.

وي تصريح کرد: استقلال هنوز به قهرماني در اين فصل اميد دارد، آبي‌پوشان با تيم صدر جدول فاصله امتيازي زيادي ندارند و اگر بتوانند بازي‌هاي بعدي خود را هم با پيروزي به پايان برسانند، مطمئناً به صدر جدول خواهند رسيد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در مورد اتفاقاتي که بعد از بازي با نفت از حسين حسيني سرزده است، گفت: انتظار از يک بازيکن حرفه‌اي بيشتر است، سال گذشته دقيقاً برعکس اين اتفاقات افتاد؛ سيد مهدي رحمتي تقريباً نيم فصل را نيمکت‌نشين بود اما هرگز نه اعتراض کرد و نه خواستار جدايي از باشگاه شد. حالا برعکس شده، مهدي دروازه‌بان فيکس استقلال است و حسيني نيمکت‌نشين، ولي او بايد صبور باشد و بداند که با تمرين بيشتر مي‌تواند جاي مهدي رحمتي را بگيرد. حسيني نبايد نسبت به نيمکت‌نشيني‌اش معترض باشد زيرا کادر فني تمرينات را زير نظر دارد و آنها تصميم مي‌گيرند چه کسي درون دروازه قرار بگيرد.

ترابپور تأکيد کرد: رحمتي اين روزها به اوج بازگشته و جاي او در تيم ملي خالي است و اگر به تيم ملي بازگردد، مي‌تواند نقطه قوتي براي فوتبال ملي ما باشد اما در پايان بايد بگويم که هيچ بازيکني حق اعتراض ندارد و بايد با تمرينات بيشتر، نظر سرمربي و ديگر اعضاي کادر فني را جلب کرده تا بتواند در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

وي همچنين در مورد حضور 6 بازيکن استقلال در اردوي تيم ملي گفت: با رفتن اين 6 بازيکن و حضور يک بازيکن در تيم اميد، 7 بازيکن استقلال در تمرينات اين تيم حاضر نيستند و اين مي‌تواند استقلال را از اين بابت متضرر کند. حالا همانند ابتداي فصل، باز هم دست شفر براي تمرينات تاکتيکي خالي است و بايد منتظر بماند تا بازيکنانش از اردوي تيم ملي برگردند. من اعتقاد دارم بازي با بوليوي آنقدر حساسيت نداشت که بخواهيم ليگ را نزديک به 20 روز تعطيل کنيم.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در پايان خاطرنشان کرد: همه بايد از تيم ملي‌مان حمايت کنيم زيرا جام ملت‌هاي آسيا در پيش است و همه دوست داريم که بعد از سال‌ها، دوباره قهرمان آسيا شويم؛ بنابراين بايد تعامل خوبي بين باشگاه‌ها و سرمربي تيم ملي برقرار شود تا هيچ‌کدام از بابت اردوهاي تيم ملي متضرر نشوند

نظر شما