شناسهٔ خبر: 28698593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امین جعفری در گفت‌و‌گو با موج:

کارگاه آموزشی «نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی» صبح فردا برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج، از برگزاری کارگاه آموزشی «نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی» در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

دبیر اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان، در گفت‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: 10 صبح فردا، کارگاه آموزشی «نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی» در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می‌شود.

امین جعفری، افزود: کارگاه‌ نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه، روش‌های راه‌اندازی کسب و کار، نقش فناوری اطلاعات و کاربرد آن در اشتغال‌زایی و خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار، از جمله کارگاه‌هایی است که از روز شنبه تا سه‌شنبه 24 مهر ماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار خواهند شد.

نقش رسانه ها در فرهنگ کارآفرینی لرستان

وی، گفت: حضور در این کارگاه‌های آموزشی رایگان بوده و در پایان دوره برای هر یک از شرکت‌کنندگان، گواهی حضور صادر می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، تصریح کرد: این مجموعه کارگاه‌ آموزشی، در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز آموزش علمی‌ کاربردی استان لرستان و دستگاه‌های اجرایی که از 21 تا 25 مهر ماه در محل سالن ورزشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان برپا خواهند شد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی «نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ کارآفرینی»، ساعت 10 صبح فردا شنبه 21 مهر ماه 97، با حضور اصحاب رسانه لرستان، در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار می‌شود.

نظر شما