شناسهٔ خبر: 28694080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی: میزبان مواد را میکس کرد تا مدال نگیرم

شناگر کم بینای کشورمان گفت: چون میزبان نمی خواست مدال ها بین همه کشورها پخش شود و مواد را میکس کرد تا نتوانم مدال های بیشتری به دست بیاورم.

صاحب‌خبر -

کریمی: میزبان بازی ها مواد را میکس کرد تا مدال نگیرمبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین کریمی جهان آبادی شناگر كم بيناي كشورمان پس از کسب مدال برنز مسابقات شناي بازي هاي پارا آسيايي جاكارتا 2018 اظهار كرد: بابت این مدال، خدا را شکر می کنم اما من دچار بدشانسی بزرگی شدم چون موادی که در آن شانس کسب بهترین مدال بودم، با کلاس های دیگر میکس شد تا فقط یک مدال بگیرم. اگر کلاس ها به این شکل ادغام نمی شد، حداقل یک طلا، سه نقره و دو برنز می گرفتم اما متاسفانه میکس شدن کلاس ها، همه مدال هایم را از من گرفت.


او اضافه کرد:همان طور که در جریان هستید، من در رقابت های اینچئون کره جنوبی 2014 صاحب یک مدال نقره و 4 برنز شدم. می خواستم این بار شرایط بهتری را رقم بزنم اما از آنجا که میزبان نمی خواست مدال ها بین همه کشورها پخش شود و به دنبال بالا کشیدن خود در جدول مدال ها بود، مواد مرا ادغام کرد. متاسفانه این موضوع برای من یک بدشانسی بود اما قول می دهم در مسابقات جهانی، مدال های بهتری بگیرم.


شناگر خوب کشورمان ادامه داد: «من در روزهای قبلی هر چه شنا کردم، به رکوردشکنی ختم شد. رکوردهای ملی و رکوردهای شخصی ام را شکستم و این موضوع با کمک سرمربی تیم ملی  شریفیان،  بخشی و پویان احمدی که کمکم کردند و به من محبت داشتند، رقم خورد. امیدوارم با این مدال برنز، جواب زحمات شان را داده باشم. همچنین خدا را شکر که این مدال را گرفتم تا پیش خانواده ام سرافکنده نباشم.


کریمی در خصوص برنامه اش برای سال های بعد، گفت: رکوردهایی که در جاکارتا به ثبت رساندم عالی بود. البته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو، رکوردها باز هم پایین تر می آید اما امیدوارم رکوردهای توکیو را بزنم و به آن مسابقات برسم. فقط آرزو می کنم برای آن رقابت ها نیزبه همین شکل حمایت ها از سوی فدراسیون و کمیته پارالمپیک ادامه یابد تا با خیالی آسوده وارد عرصه آماده سازی برای پارالمپیک شویم.
این شناگر افتخارآفرین کشورمان در نهایت گفت: «مدالم را به آقای شریفیان، فرح بخشی، دوست عزیزم آقای سیدمهدی میردهقان که متاسفانه موادش میکس شد و دستش ازمدال بازماند. همین طور مدال را به خانواده عزیزم تقدیم می کنم چون تا روز آخر صبر کردند و منتظر ماندند تا مدال را به آنها تقدیم کنم.

بيشتر بخوانيد: شاهین ششمین طلا را هم دشت کرد

کریمی رکورد ایران را شکست و برنز گرفت

یاوری از رسیدن به فینال ماده 100 متر آزاد بازماند

انتهاي پيام/

اظهارات شناگر كشورمان درجاكارتا

نظر شما